Miłosne - str 208

  • STARSZY ZNAJOMY 4

    Kurde złap mnie za tą cholerną rękę... patrzę na niego jaki on jest przystojny... jezuu... jejka złapał moją dłoń niepewnie patrzymy się na siebię. Patrz na niego nie ...

  • Znowu on #5

    Krystian po pojawieniu się w firmie nie mógł się na niczym skupić, starał się jak tylko potrafi nie myśleć ani o Dianie, ani o Julii, która coraz częściej pojawiała ...

  • Uzależniona od adrenaliny - rozdział 20

    Nagle usłyszałam okropny pisk. Zdezorientowana spojrzałam na Mateusza a on na mnie. Podeszliśmy od okna ale nic nie było widać. Zeszłam na dół i wyszłam z domu. Byłam w ...

  • Szaleję za tobą 6

    *** Następnego dnia w szkole gdy była przerwa siedziałam sobie na schodach przed szkołą podszedł do mnie Adam. Gdy go zobaczyłam wstałam i gdy już wchodziłam do szkoły ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.27

    #15 lipca - jeden dzień do wyjazdu dziewczyn na obóz sportowy# **Oczami Gosi** Budzę się, czując na swoich ustach miarowy oddech, powoli otwieram oczy i to co widzę, wprawia ...

  • Czy można się zmienić ? cz.3

    Wszystko działo się tak szybko. Minuty, czy sekundy, nie wiedziała. Wybiegła z mieszkania, czując ból na policzku. Jednak nie tyle co ból fizyczny, który odczuwała na ...

  • Czy można się zmienić ? cz.15

    W mieszkaniu panował półmrok. Pośród ciemności zobaczyła twarz mężczyzny. Przerażenie jakie czuła było nie do opisania. Bała się. Odwróciła się i spojrzała za ...

  • HARSH #29

    Rozdziały oficjalnie są co NIEDZIELE ;) Dziś dodałam tak 'o' dzień wcześniej. Mój uśmiech powoli znika, kiedy dostrzegam Harry'ego, który stoi na przeciwko ...

  • Nowy początek cz.10

    Mijały dni Patryk każdego popołudnia zaczynał rozmowę ze mną od zwykłego "co tam?". To było miłe, co raz bardziej się zaprzyjaźnialiśmy, nasze rozmowy ...

  • To na Ciebie czekałem cz.57

    W obliczu czasu, człowiek jest bezsilny. To jedna z tych rzeczy, z którą jeszcze nikt nie wygrał. Grzegorz niemal czuł jego oddech na karku, wiedział że sekundy upływają ...

  • Kalejdoskop uczuć [2]

    Kolejne dni mijały niemal identycznie: studia, praca, dom. Żadnych nowości, zmian, czy niezapowiedzianych wizyt rodziny. Jakby ktoś zaprogramował kolejne dni życia Lidii bez ...

  • To nie bajka #42 <3

    --------8 miesięcy później------- Właśnie wracam ze sklepu, bo musiałem kupić kilka rzeczy tak na zapas żeby nie latać co chwila po jakieś słodkości.Kupiłem lody ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.28

    #15 lipca - jeden dzień do wyjazdu dziewczyn na obóz sportowy# **Oczami Gosi** - Wredota z ciebie rycerzu - całuje go w czubek nosa i wstaje z łóżka. - Ale uwielbiasz tą ...

  • Hiszpania cz.II

    A więc poszliśmy na malutki spacerek, Tomek mi się bardzo podobał ale wiedziałam że ja mu nie i tylko się wygłupiamy z tym że idziemy za rękę bynajmniej ja tak ...