Miłosne - str 211

  • Serce do serca | Część 3

    Czwartki.. kto lubi czwartki? Tak myślałem, że nikt. Wstałem dość wcześnie, bo i do szkoły wcześnie. Oczywiście tego dnia obowiązywał pakiet najbardziej zjebanych ...

  • O niebo lepiej cz. XV

    „Są osoby, które się pamięta, i osoby, o których się śni” * * * Klara * * * Napięcie się nasiliło. Wtedy otworzyłam oczy. Miałam ochotę skakać z radości ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 23

    Biegłam ile sił w nogach. Nawet sama nie wiem czemu. Po prostu ten facet miał w sobie coś dziwnego. Jakaś tajemnicza siła kazała mi się od niego trzymać z daleka. Nagle ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 62

    Deszcz padał już okrągłą dobę. Najwidoczniej nie zamierzał ustąpić, bo prognoza pogody nie była zbyt optymistyczna. Po łazienkowym oknie spływały mokre strugi. Nikola ...

  • Drobna pomyłka cz.20

    -Kochanie na pewno jesteś już na to gotowa? -Kacper za kilka tygodni minie 5 lat od tamtego wypadku, chcę iść i pokazać naszemu synkowi dziadka -Dobrze Nie mogę uwierzyć ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 30 KONIEC

    W pokoju panował półmrok. Jedynie światło z łazienki zapewniało odrobinę widoczności. Spojrzałem w kierunku łóżka. Ady w nim nie było. Ruszyłem się w końcu z ...

  • Kryzys cz.8

    - Hej, to wcale nie jest tak. Troszczę się o was, oboje. Kocham was oboje, nie tylko jego, dlatego nie chcę, żebyś razem z nim odeszła. Nie płacz, wszystko ci wyjaśnię ...

  • Wierzyć w ciepło dni. Cz. 2

    - Córcia już jestem!! - Mamy głos dobiegał z kuchni. Świetnie! Już jest. Nie mam dzisiaj ochoty na szkołe ani na nic więcej. Chce iść gdziekolwiek. Mam dosyć tego ...

  • Pamiętnik cz. 4

    4 lipca 2012 rok. Przyszedł się ze mną pożegnać. Dał m i całusa. Doprowadziłam go do drzwi, jeszcze raz go przytuliłam i pomaszerowałam na górę. A teraz piszę ...

  • Słodka złośnica

    PROLOG Nicola zaczyna swoje dorosłe życie w dużym mieście. Pierwszą przeszkodę jaką napotyka jest mieszkanie z aroganckim dupkiem. Czy dwa różniące się charaktery nie ...

  • Moja miłość (dni następne cz. 15)

    - halo! Jest tam kto? – powiedział Luke machający mi przed oczami swoją ręką. Zasypiałam przy stole. Wszystko robiłam z zamkniętymi oczami. Jadłam, mówiłam ...

  • Bez tytułu - cz. 1

    - Wstawaj, wstawaj! Zuza! Czy ciebie zawsze trzeba ściągać z łóżka? Śniadanie gotowe! - Już idę, mamo! - powiedziałam nieprzytomnie. Znowu wczoraj siedziałam do ...

  • The experience cz 19

    Wczoraj z Maćkiem pojechaliśmy na tor wyścigowy i jeździliśmy dobrą godzinę. Oboje uwielbialiśmy adrenalinę i wtedy wszystko przestawało mieć znaczenie. Ustaliliśmy ...