Miłosne - str 214

  • Zagubiona 9

    -Thereso! Zejdź natychmiast na dół!-krzyk ojca był tak donośny i surowy, że wystraszyłam się jeszcze bardziej. Podniosłam się i jak najwolniej, by odwlec chwilę ...

  • Ukryte marzenie cz.1

    Zastanawiała się wiele razy, czy ją jeszcze pamiętał? Bo ona pamiętała o nim przez te wszystkie lata. Wiedziała, co do niego wtedy czuła. Chociaż jak wyjeżdżała ...

  • Prawdziwy przyjaciel VIII

    Minęło kilka tygodni od naszej kłótni, od tego czasu nie kłóciliśmy się. Artur nie wspominał więcej o całym zajściu. Bardzo się z tego powodu cieszyłam.Dziś jest ...

  • STARSZY ZNAJOMY 14

    Wstaje i podchodzę do niej od tyłu, łapie jej dłonie i oplatam na jej brzuszku razem z moimi ma włosy na jednej stronie więc muskam ustami jej szyję. Ona mruczy jak kotek ...

  • Taneczny krok miłości cz.18

    Szymon Lena na początku była bardzo zdenerwowana i spięta, bo zbytnio nie wiedziała co robić. Jednak po jakiś kilku chwilach już się rozluźniła. Tańczyliśmy szczerze ...

  • Zacząć wszystko od początku cz.8

    Stałam zaskoczona i oszołomiona dziwnym zachowaniem Roberta. Nie potrafiłam się ruszyć, tylko patrzyłam jak mecenas wyrzuca mężczyznę z kancelarii. Obok mnie stanęła ...

  • Ona.

    Ona- Niby zwykła nastolatka, a jednak zawsze odróżniała się od innych, swoim wyglądem i cechami charakteru. Na szkolnych przerwach trzymała się sama, z nikim nie ...

  • Niezapomniane wakacje cz.12

    Trzymajcie kolejne opowiadanko. _____________ W sali zostałam tylko ja i moja przyjaciółka. Nie chciałam, aby widzieli mnie w takim stanie, a tym bardziej Renata. Poprosiłam ...

  • Stancja cz. 2

    Tak więc jest piątek jutro się się przeprowadzam, niby nie mogę się doczekać ale z drugiej strony mam maleńkie obawy. Przeprowadzam się do obcego faceta, którego na ...

  • Jest-Takie-Miejsce 138

    Nie przemyślałam tego pomysłu do końca, ale już teraz się nie wycofam. Wiem, że mam Jolkę po swojej stronie i to dodaje mi pewności siebie. Wchodzimy do kawiarenki i mamy ...

  • Dramione. Część 3

    Zabini udał się do Szefa Biura Aurorów. Musiał pilnie spotkać się z Potterem. Zapukał i wszedł do środka. -Cześć Potter. -Witaj Zabini, co Cię do mnie sprowadza? ...

  • I wszystko będzie możliwe...2

    Siedział na murku przed szkołą...Na co czekał? A może na kogo?Chyba łatwo się domyślić : ANKA ANULKA ANIA...tak to o niej myślał całą noc.Była dla niego ideałem ...

  • In Love With My StepFather Sezon 2 Odcinek 2

    - Ale ta chwila mnie boli… potrzebowała mnie, a ja nie mogłam jej podnieść, czuję się z tym źle Joe… - Wszystko będzie dobrze Dem – pocałował mnie w czoło ...