Moja miłość (dni następne cz. 13)
Zbudziłam się gwałtownie. Czemu? Tego to ja sama nie wiem. Wiem tylko, że jeszcze się dobrze nie rozbudziłam, a głowa mi chodziła na boki. Poczułam jak się uśmiecham i ...
Zbudziłam się gwałtownie. Czemu? Tego to ja sama nie wiem. Wiem tylko, że jeszcze się dobrze nie rozbudziłam, a głowa mi chodziła na boki. Poczułam jak się uśmiecham i ...
Po usłyszeniu tych kilku magicznych słów poczułam się spełniona, zapomniałam o dramatycznych sytuacjach, które miały miejsce przed chwilą, o gwałcie, o kłamstwie ...
Em dla Alana ↑ Stanęłam przed lustrem i zaczęłam oglądać swoje ciało w bieliźnie. Jak na 16latkę miałam kształtne ciało z czego bardzo się cieszyłam. Nałożyłam ...
*oczami Łukasza* Rano wstałem nie wyspany, zbudził mnie budzik. No ale trzebabyło iść do szkoły. A dzisiaj miałem jechać autobusem. Oczywiście jechałbym autem ale ...
- Odpowiedz, tniesz się? - Spytałam kładąc mu rękę na klatce piersiowej. Nie mogliśmy wydusić więcej żadnego słowa jedynie co robiliśmy to staliśmy i patrzyliśmy ...
Finał !! 6 tygodni rozgrywek, każdy trening, każdy turniej, każdy mecz zbliżał je do tej chwili. Świat się zatrzymał. Dziewczyny weszły na boisko, przywitały się z ...
Kiedy mąż wrócił do domu w kolejnej brudnej koszuli ze śladami szminki na kołnierzu i pachnący kobiecymi perfumami nie płakała, nie miała na to siły, każda kolejna ...
- Włochy? Oszalałeś do reszty?! - Zaczęłam krzyczeń i żywo gestykulować. Moja podświadomość puknęła się ostro w głowę. Przecież mój plan mógł się nie ...
Dzisiaj wstałam wcześniej niż zadzwonił mój budzik co było bardzo dziwne, bo rzadko się to zdarza. Miałam bardzo dobry humor. Gdy tylko sobie przypomnę wczorajsze ...
Przyjechali po 5 godzinach... Oczywiście już im nie pasowało, że nie posprzątałam musiałam przez to oddać im mój telefon. Naprawdę chciałabym, żeby coś im się stało ...
Następnego dnia wstałam jakaś zmęczona i podenerwowana. Wiedziałam, że czekająca mnie rozmowa nie będzie należała do łatwych i przyjemnych, nie znałam Wojtka za ...
********** Szymon Mam nadzieje, że po wczorajszym incydencie na treningu Lena nie zrezygnuje z konkursu. Miałem w głowie plan, który polegał na ty, żeby podejść do niej ...
Witajcie Moi kochani w roku 2014! Nowy rok, nowe nadzieje, nowe plany, nowe marzenia, nowe cele do osiągnięcia, nowe wyzwania, no ale olać to wszystko, bo mamy nowe ...
Na obrazku strój Oli na sobotę:) -------------------------- Jest sobota godzina 12 obudziłam się dopiero godzinę temu, ponieważ wczoraj pół nocy myślałam nad tym ...