Zoo
Parodia opowiadania "Zwierzyniec" autorstwa Somebody. Dziękuję, słońce :kiss: *** Na początku był pies (leniwy, fajtłapowaty kanapowiec). Pies, jak powszechnie ...
Parodia opowiadania "Zwierzyniec" autorstwa Somebody. Dziękuję, słońce :kiss: *** Na początku był pies (leniwy, fajtłapowaty kanapowiec). Pies, jak powszechnie ...
Rozdział 1: "Bar" "Bip, Bip, Bip, Bip...". Tym oto akcentem zakończył się mój sen. Budzę się, podrywam z łóżka i chwilę później biorę już ...
Na spotkanie postanowiłam, że ubiorę ciemne dżinsy, biały top i do tego trampki, włosy spięłam w luźny kok, wzięłam małą torebkę kurtkę, zamknęłam mieszkanie i ...
-Kurwa. – przekląłem pod nosem, zwracając tym uwagę Kaitlyn na moją osobę. - Cześć. – uśmiechnęła się jak gdyby nigdy nic i wyłożyła jajka z bekonem i grzanką ...
*** Klara *** Rozpoczął się nowy dzień. Słoneczny, bezchmurny. Można by rzec, że wręcz idealny. I tak też bym się czuła, gdybym miała przy sobie Jego. Tylko On ...
Tak jak się umówiliśmy, tak też było. Razem poszliśmy spacerkiem na siłownię, po drodze sprzeczaliśmy się, o moje darmowe wejście. W końcu, wyszło na jego i miałam ...
Po drodze spotkałam Mateusza. - Cześć Madzia, co tam u Ciebie słychać? - Hej, oprócz tego, że jestem nie wyspana, to wszystko okey. Wiesz trochę mi głupio. - Dlaczego? ...
Czy na tych zdjęciach jest moja matka?! Co do cholery?! Skąd ta kobieta ma zdjęcia mojej mamy? I to jeszcze te z czasów gdy moja rodzicielka była dzieckiem! Patrzyłam ...
Po kilku minutach stania w miejscu, obudziłam się i jak najszybciej weszłam do domu. Zrobiłam kilka kroków, myśląc, co to było, gdy usłyszałam głos mamy: – Późno ...
Wbiegłam do pokoju, rzucając torbę w kąt. Miałam już dość szkoły, a uściślając – miałam dość tej pieprzonej blondynki Julity. Odkąd jej były chłopak zaprosił ...
Spojrzałam na niego, zastanawiając się nad tym co się wydarzyło. Przez chwile zawahałam się, czy było to snem, czy prawdziwym wydarzeniem. Chociaż nadal stałam obok ...
#z perspektywy Anety# ..Wydawało mi się,że kogoś widziałam w oknie budynku gdy paliłam.Nie chciałam jednak żeby ktoś tutaj o tym wiedział. Skierowałam się do ...
Czesc.Nazywam się Daria i mam 19 lat.Jestem brunetka o niebieskich oczach, szczupla figura i niezbyt wysoka wzrostem bo tylko 165. .Mieszkam w Warszawie z moja najlepsza ...
W końcu wróciła do szkoły Julia. Weszła do szkoły uśmiechnięta jak zawsze. Jakby nigdy nic, po miesiącu nieobecności. Od razu tłum pojawił się koło niej i zaczął ...