Miłosne - str 218

  • Nigdy nie mów nigdy cz.11

    Cz.11 Oczami Kuby Od tej pory gdy był u mnie Kamil z według niego ważnymi newsami, wyrzuciłem go z domu bo dowiedziałem się co knuje Marcin w sprawie Oli myślałem, że ...

  • Dzień , który zmienił całe życie ( cz.13)

    -I...Igor ? Co ty.. jak.. skąd wiedziałeś.. przecież. Ale jak to ty tutaj ? - Hej Aluś - Nie mów tak do mnie. - Jak mnie znalazłeś ? Skąd wiedziałeś że tu mieszkam i ...

  • Jest-Takie-Miejsce 152

    Nie bardzo rozumiem, co się dzieje. Ewidentnie coś tutaj nie gra. Paradują razem, trzymają się za ręce, przytulają, całują, ostatnio nawet Jolka mówiła, że, , są ...

  • Love Story <3 część: 6

    Chciał im przedstawić swoją pierwszą dziewczynę! Choć Kuba nie słyszał, żeby jego przyjaciel choć raz powiedział o niej jako o swojej dziewczynie. Miła. Kochana ...

  • Jest-Takie-Miejsce 156

    DZIEŃ 12 Ze snu budzi mnie głos Jolki: - Zuza, Zuzaaa, wstawaj – mówi i kładzie rękę na moim ramieniu. Podnoszę się i odruchowo sięgam po telefon. Jest 6:10. - Co się ...

  • Wierzyć w ciepło dni. Cz. 20

    - Naprawdę nie obchodzi mnie to. Twoje zapędy prześladowcze już dobiegają końca. Więc czego jeszcze chcesz? Niedługo dostaniesz papiery z zawiadomieniem do sądu ...

  • Cudowna dziewczyna cz.2

    Nie mogłem znaleźć odpowiedniego prezentu na urodziny dla Julki. Chłopaki mówili, abym jej kupił whisky, siostra mówiła, że nie stać mnie na żaden prezent dla kogoś ...

  • Jest-Takie-Miejsce 114

    ZUZA Muszę się wziąć w garść. Pewnie wyglądam teraz tak, jakbym zobaczyła ducha. A to przecież on. Zawsze czułam się z nim swobodnie i odnajdywałam spokój przy jego ...

  • Pamiętnik

    22 lipiec 2012r. Pamiętniczku, nie wiem co się ze mną dzieje. Jestem do niczego. Nic mi się nie chce. Czasami mam chęć zapomnieć o wszystkim. O szkole, o kolegach, o ...

  • M&M [2] - Klasy pierwsze z nachalnym gościem

    Zobaczyłem jego imię i nazwisko na liście klas pierwszych. Moje nogi pode mną ugięły się, zaniemówiłem i nie wiedziałem co robić. Wszystkie wspomnienia, te dobre i te ...

  • W świecie kłamstw rozdział 19

    - Co? - zapytała, blednąc tak gwałtownie, że jej mama natychmiast usadziła ją na sofie. - Nie wierzę... - Nam też jest niezmiernie przykro. Błażej był niezwykle miłym ...

  • Czy można się zmienić ? cz.14

    Kochani oto ostatnia w tym tygodniu część :) życzę miłego czytania :) Jechał, co chwile dodając gazu. Bez przerwy w głowie miał wczorajsze słowa jej ojca i zamarł. Tak ...

  • INTERNETOWA MIOSC - Historia prawdziwa

    To był koniec lata... Znudzona upałem oraz czytaniem smsów od mojego chłopaka którego tak naprawdę nawet nie lubiłam...postanowiłam poznać kogoś na internecie.Używając ...