Miłosne - str 215

  • Jest-Takie-Miejsce 103

    Całkowicie odebrało mi mowę. Chociaż chciałabym coś powiedzieć, nie wiem, czy będę w stanie. Jestem zaskoczona swoim miejscem położenia, moim towarzystwem i moim ...

  • True Love cz. 6

    Spaliśmy wtuleni w siebie. Chciałam, żeby ta chwila trwała wiecznie. Obudziliśmy się gdzieś przed dziesiątą: -Dzień dobry Magdusiu, wyspana? -haha, jeszcze pytasz? ...

  • Jest-Takie-Miejsce 145

    Nie wiem, co wymaga szybszej reakcji, skarcenie Mateusza za to, co właśnie powiedział, czy oderwanie wzroku od Kuby, którego wyrazu twarzy boję się, jak nigdy. Nie chcę ...

  • Kryzys cz.3

    - Jarek! – wydarła się. - Co chcesz babo? – odpowiedział głos jej męża z głębi domu. - Chodź, zobaczysz kogo my tu mamy. – Odkrzyknęła mu uradowana. On jak mnie ...

  • Zakład.cz.25

    Szłam ze ściśniętym sercem na umówione spotkanie. Zatrzymałam się tuż przed kawiarenką w której umówiłam się z Damianem i wiedziałam, że za moment jego świat ...

  • Niepokorna cz. 6

    UWAGA! ZAWIERA BRUTALNE WĄTKI I NIECENZURALNE SŁOWNICTWO! Zadzwonił dzwonek, więc dziewczyna niechętnie podniosła tyłek, nadal pisząc zadanie, które było już prawie ...

  • Śpiączka 6

    Niepewnie weszłam do kuchni. Oparłam się o framugę drzwi. Daniel stał oparty o parapet i palił papierosa. Chyba wyczuł moją obecność, bo się obrócił. Mierzyliśmy ...

  • Do końca cz.4 Rozdział III

    -Ja idę - powiedziałem do Jagody. - Do Zobaczenia mój mały brzdącu. Mam nadzieje, że nie będziesz spał jak wrócę - pocałowałem go w czoło. Mój mały skarb. Ma szare ...

  • Miłość i na boisku znajdzie Cię ! cz.5

    Zbliżał się wieczór. Justyna coraz bardziej żałowała, że zgodziła się na to spotkanie. Z jednej strony chciała wysłuchać jego wyjaśnień ale z drugiej bała się ...

  • Życie do góry nogami - cz.5

    I nagle straciłem przytomność. Obudziłem się w szpitalnym łóżku, a nade mną stała Emma i rodzice. Cieszyli się, że w końcu się obudziłem, bo bardzo zamartwiali się ...

  • Moja miłość (dni następne cz. 12)

    Dość! Powrót do rzeczywistości. Wyszłam ze szpitala, ale i tak nadal mam w głowie wspomnienia. Co ja mam z tym zrobić? Tam gdzie pójde znajduje się ktoś kogo nie chce ...

  • Śpiączka 10

    Obudziłam się po godzinie dziesiątej, czułam się bardzo wyspana. Mimo wczorajszego wieczoru, humor mi dopisywał. Spojrzałam na telefon, na którym było, brak wiadomości ...

  • Maleńka niespodzianka. cz. 12

    Jestem wściekła, napisałam bardzo długą część, a ona się usunęła wrrrr... Także zaczynam od nowa :( Oczami Bartka. Obudziłem się w białej sali, wszystko widziałem ...