Miłość w Bieszczadach cz. 15.2
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikołaj Nie rozmawiałem z Kamilą do czasu gdy przyszedłem przed treningiem. - Dzień dobry Kamilo. –powiedziałem podchodząc do niej. - Dzień dobry ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikołaj Nie rozmawiałem z Kamilą do czasu gdy przyszedłem przed treningiem. - Dzień dobry Kamilo. –powiedziałem podchodząc do niej. - Dzień dobry ...
Biegłam jak najszybciej tylko mogłam. Co chwilę przystając i patrząc w tył dotarłam w końcu do jednej z tych mrocznych uliczek. Z głośno bijącym sercem oparłam się o ...
Dziękuję bardzo za komentarze:) bardzo się cieszę, że je zamieszczacie, ponieważ one bardzo motywują. Jeśli macie jakieś pomysły dotyczące kolejnych części to ...
Pomiędzy mną, a Harry’m panuje kompletna cisza, gdy jedziemy windą. Słychać jedynie nasze oddechy. Spoglądam na jego twarz, aby sprawdzić jak się czuje z obecną ...
Z dedykacją dla Kiniiaa :) Mijały dni, ja i Patryk co raz bardziej się do siebie zbliżaliśmy, dziewczyny przyzwyczaiły się już, że spędza z nami każdą przerwę ...
Nastał wieczór i teraz siedzimy w salonie z moimi rodzicami oraz Kubą i Eweliną rozmawiając o ich ślubie, który odbędzie się za miesiąc. Szybko. Chciałabym tak. Biała ...
2, Moja dłoń mierzyła pistoletem w jego czoło, w oczach znajdował się strach. Nacisnęłam spust i jedna kula wstrzeliła w jego stronę. - Nie Kaju! - usłyszałam głos ...
Wiem, wiem, wiem. Dawno mnie nie było i okropnie za mną tęskniłaś. Musisz mi wybaczyć Koleżanko, choć przyznaję, że nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Postaram się ...
Maja-nasza główna bohaterka wyjeżdża z rodziną na wakacje do swojej cioci nad morze, spotka tam różnych ludzi tych "dobrych" i tych "złych" :P Oraz tą ...
Był wakacyjny poranek. Jak zwykle obudziłaś się około godziny 12-stej. Leżałaś jeszcze w łóżku, gdy nagle ktoś zadzwonił do domofonu. Zerwałaś się z miejsca ...
Wakacje mijały, koleżanki chodziły z nowymi chłopakami którymi chwaliły się na każdym naszym spotkaniu. Nie potrafiły mówić na inne tematy. Miałam tego dość nie ...
Zanim dotarliśmy na miejsce, mieliśmy kilka przygód. Przeszarżowałem z tym potrójnym drinkiem. Najwidoczniej organizm Emilki nie był przyzwyczajony do takich atrakcji, co ...
W niedziele od samego rana zastanawiałam się co odpisać Markowi, nie wiem jak mam się zachowywać podczas spotkania. Na każde przypomnienie pocałunku, czuje na plecach ...
- Obudź się księżniczko jesteśmy na miejscu. Nastolatka przetarła oczy dłońmi i bez słowa wyszła z auta. Gdy zobaczyła dom Tomka wmurowało ją. " To ma być ...