Miłosne - str 213

  • Love Story <3 część: 3

    Chłopcy poszli kupić bilety, a dziewczyny uciekły do łazienki. - Czy oni naprawdę tym imprezowaniem chcą sobie przyszłość zmarnować?!-zapytała zirytowana Zuzka. -Nie ...

  • Prawdziwy przyjaciel XXVI

    Strasznie nie chciało mi się dziś wstawać. Marzyłam tylko o tym, aby dalej móc spać. Niestety, mogę sobie o tym jedynie pomarzyć. Niechętnie wstałam z łóżka i ...

  • Zakochana bez pamięci cz. 1

    Siedząc na brzegu łóżka i myśląc o wszystkim co mnie męczy uświadomiłam sobie że potrafię kochać i za wszelką cenę muszę pozwolić na to żeby być kochaną, nie ...

  • Wybieram jeszcze raz [40 - epilog]

    Rodziłam może z godzinę, a już miałam dość. - Dobrze pani idzie – wciąż słyszałam po bokach, ale nawet nie patrzyłam, kto to mówił. - Ta, zajebiście – ...

  • For you here and now:Love cz. 10 Ostatnia

    Drodzy czytelnicy... Cóż nie wiem od czego mam zacząć. Może od Tego, że jest mi smutno, ale i jestem szczęśliwa. Naprawdę mega szczęśliwa, że tutaj ze Mną byliście ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 21.2

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikołaj Kami w pewnym momencie szybko się ode mnie odsunęła. Nie wiedziałem czego to było przyczyną do czasu, gdy nie zauważyłem stojącego przed ...

  • Połączeni przez pasję cz.4

    Tak wyobrażam sobie Krzyśka. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Byłem już przy nich, gdy nagle ...

  • Rachel cz.25

    Czuję pod nogami mokry asfalt. Ta sama droga prowadzi mnie do domu Sama. Nie boję się, jak za pierwszym razem. Jest jasno a przejeżdżające samochody dają mi poczucie ...

  • Maleńka niespodzianka. cz. 8

    Blanka rano obudziła się jakaś niespokojna, od miesiąca zawsze o 7 rano dostawała sms od Bartka, spojrzała na zegarek, była 10, a smsa nadal nie była, przerażona ...

  • Miłość do nieznajomej cz.7

    Był 18 września, piątek. Czas do urodzin minął szybko. Mariusz na własną rękę nie potrafił odnaleźć Karoliny. Wynajął więc detektywa. Ale i jemu szło marnie ...

  • Jak pech to pech

    Jest to moje pierwsze opowiadanie nigdy nic nie pisałam dlatego jeżeli uznacie że nie ma sensu to napiszcie a ja dam sobie spokój. Nie wiem co mnie podkusiło żeby zmienić ...

  • Dzień , który zmienił całe życie ( cz.8)

    - Tomek obudź się ! - Co się bulwersujesz ? - Mówiłam ci nie przekraczaj swojej połowy a ty co robisz ? - No co robię ? - No właśnie przekraczasz swoją połowę. Ala ...

  • Zakład.Cz 21

    Strach jaki czułam był nie do opisania. Jego oczy z każdym kolejnym słowem zmieniały kolor a gniew w nim narastała. Bałam się a jednocześnie byłam na niego zła ...