Miłosne - str 216

  • Życie do góry nogami - cz.34

    Nagle usłyszałem szmer za sobą, nie zdążyłem się obejrzeć i poczułem ogromny ból. Zrobiło mi się ciemno przed oczami i upadłem na ziemię. Nie wiedziałem co się ...

  • Historia lubi się powtarzać./ cz.2

    "Teraz.” Wracała w niedziele z kościoła. Ubrana była w czarną spódnicę w grochy i białą koszulę z krótkim rękawem. Na nogach miała białe trampki (butów na ...

  • Powrót cz. 2

    Domek była ogromny. Na parterze duży przestronny salon, nowoczesna kuchnia i niewielka jadalnia. Na górze szereg sypialni i 4 łazienki. -Ola ty będziesz w sypialni ...

  • Śpiączka 2

    Obudziłam się z postanowieniem, że dzisiejszy dzień, poświęcę na znalezienie, nowego klubu sportowego, albo chociaż siłowni. Poszłam pod prysznic, następnie ...

  • Motocyklista XXIII- Koniec

    Rano poczułam jak czyjaś dłoń gładzi mnie po policzku. Było mi tak przyjemnie, że nie chciałam jeszcze wstawać. Przewróciłam się na bok i starałam jeszcze chwilę ...

  • Księżniczka....cz.12

    Rano obudził mnie przeraźliwy ból głowy. Czując ciepło napływające ze strony mojego nocnego towarzysza, próbowałam uwolnić się z jego objęć. Nie żeby mi to ...

  • Zagubiony

    Po Twoim odejściu wszystko zamarło, jakby czas się zatrzymał. Dom nadal wypełnia zapach Twoich perfum. Codziennie otwieram wszystkie okna, by pozbyć się wspomnień. Kwiaty ...

  • Czy można się zmienić ? cz.19

    Kochani oto ostatnia w tym dniu część opowiadania. Kolejna pojawi się jutro, ale niczego nie obiecuje. Mam nadzieje, że spodoba Wam się ta część i będziecie dalej ...

  • Ona brzydka. On przystojny. #3

    Ona: Mężczyźni to świnie. Powinnam to zapamiętać raz, a porządnie. Niestety, Narciso pomimo swojej chamskości wzbudza moje zainteresowanie bardziej niż powinien ...

  • Życie do góry nogami - cz.8

    Byłem cholernie zdesperowany. Jak mam przekazać Emmie że się nie zobaczymy. Nie mogę przecież zostawić jej bez słowa… Odwróciłem się do okna i patrzyłem w niebo z ...

  • Jest-Takie-Miejsce 195

    Kiedy dzielę się wszystkimi informacjami z dziewczynami, nie myślę już o niczym innym, jak o tym, że muszę jak najszybciej powiedzieć o tym Kubie. Podekscytowanie wcale ...

  • Jest-Takie-Miejsce 30

    Nie chcę wracać jeszcze do siebie, więc wchodzę do pokoju Mikołaja, Krzyśka, Franka, Rafała, Roberta i animatora Tomka, którego nie ma w środku. Wszyscy poza Rafałem ...

  • MOJE NOWE ŻYCIE - 4

    ROZDZIAŁ 4 Minęły już 2 miesiące odkąd Paulina rozpoczęła pracę u "Korbanka”. Dostała umowę na czas nieokreślony z wynagrodzeniem 2500, 00 netto. Jak z ...

  • Z przyjaźni do miłości cz.5

    Jest część 5 ^^ Miłego czytania. Jeszcze tylko poprawić włosy i już, jestem gotowa na imprezę. Postawiłam na skromny makijaż, ale żeby nie wyglądać na "grzeczną ...