Miłosne - str 221

  • Umowa cz.14

    -Ja tu zostaje. -Daniel, nie kłóć się ze mną. -Powiedziałem Ci kurwa, że nigdzie nie idę. Maciek zresztą też raczej się nie ruszy. -no tak, Maciek nie był w stanie ...

  • "Niepewność" cz. 2

    - Dobry wieczór chyba nie spóźniłam się na kolację- powiedziałam stając w szeroko otwartych drzwiach i mierząc spojrzeniem wszystkich zebranych jednego po drugim. Wojtek ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 6

    - Cholera...- powiedział tylko Cane i mocniej mnie przytulił. - Jestem w ciąży rozumiesz?! Noszę w sobie dziecko któregoś z tych sukinsynów!- krzyknęłam zanosząc się ...

  • ZNALEŹĆ SZCZĘŚCIE CZ. 4

    Rano obudził mnie dzwoniący budzik ale nie wkurzyło mnie to bo dalej miałam dobry humor po tym jak mi się przed oczami pojawiły nasze wariactwa uśmiech nie chciał mi ...

  • W poszukiwaniu szczęścia cz - 58

    **Oczami Huberta** Jestem już drugi raz przy badaniu USG Gosi, co prawda pierwszego praktycznie nie widziałem, ze względu na to, iż cieszyłem się, że nasze dziecko nadal ...

  • Przyjaźń czy kochanie. Cz. 4

    Kiedy następnego dnia rano Monika weszła do pokoju nauczycielskiego, siedząca tam koleżanka powitała ją rozbawionym spojrzeniem. - Widzę, że noc była upojna. – ...

  • STARSZY ZNAJOMY 11

    Odchodzi w stronę drzwi, widzę że jakby mogła to została by z e mną. Dobra czas iść, ruszam w stronę swojego domu. Wyciągam słuchawki i puszczam moją ulubioną ...

  • Historia pewnej pary cz. 3 - epizod 1

    Mimo późnych godzin wieczornych dziewczyna postanowiła wracać do domy dłuższą drogą. Mogła pojechać tramwajem, wtedy musiała by przejść jeszcze trzy ulice, aby ...

  • W Poszukiwaniu prawdy

    Kochani oto nowe opowiadanie.Mam nadzieje, że przypadnie wam do gustu.Liczę na wasze szczere opinie :) Oto pełna zawirowań, nie porozumień, żalu i bólu historia o miłości ...

  • Wybacz, ale inaczej nie Potrafię cz.5

    5. Już od godziny siedziałam w domu i zastanawiałam się nad nowo poznanym mężczyzną. Mecenas wydawał się dość miły i z całą pewnością złapał przynętę na ...

  • Bo Twoja miłość nie zna granic cz.1

    Oczami MAKSA: Moje życie to jedna wielka monotonia. Praca, dom, jedzenie, spanie i tak w kółko. Wstałem dosyć wcześniej, bo obudził mnie dźwięk telefonu. Nie chętnie ...

  • Taneczny krok miłości cz. 3

    Lena Nie wiem dlaczego, ale Szymon i jego koledzy dziś mi nie dokuczali, a ja nie wiem dlaczego. Gdy usłyszałam dzwonek, który mówił, że właśnie skończyłam lekcje ...

  • Bańka mydlana. cz.2

    Leżałam zmęczona z opartą głową na torsie mojego chłopaka. Nasze oddechy pomału dochodziły do normalności. Kochałam Go. Był jedną z niewielu osób, za które oddała ...