To nie bajka #35
Obudziłam się o 9.00 no nie źle. Wstałam i poszłam do łazienki ogarnąć się. Ubrałam szare dresy i biała bokserkę, a włosy splotłam w warkocza. Poszłam zjeść ...
Obudziłam się o 9.00 no nie źle. Wstałam i poszłam do łazienki ogarnąć się. Ubrałam szare dresy i biała bokserkę, a włosy splotłam w warkocza. Poszłam zjeść ...
-Powinnaś być ciągle pod obserwacją. -Odezwał się patrząc na mnie. -Mam to gdzieś. -Powiedziałam ostro i szybko wstałam, strasznie zakręciło mi się w głowie, przez ...
Gdy tylko zeszłam do środka, oniemiałam. Salon wyglądał cudownie. Czarna skórzana kanapa, do tego dwa fotele w tym samym kolorze i szklany stolik. Spojrzałam w lewo. Tam ...
Część dedykowana: Szalonaa, Mysterious, gocha. Dziewczyny moje drogie:* dziękuję Wam za wszystko zawsze mnie wspieracie i motywujecie. Dziękuję:* 13 luty: Po szkole Madzia ...
Rano jak zawsze wstałam i poszłam się ogarnąć założyłam krótkie czarne spodenki i różową bluzkę na cienkie ramiączkami, a włosy spięłam w warkocza. Nie malowałam ...
Obudziłam się w białym pomieszczeniu. Zamknięta w czterech pustych ścianach. Żyję? Przekręciłam lekko głowę w bok. Żyję. Dojrzałam jakiś respirator, który ...
------W czasie gdy jest nieprzytomna----- Czułam się taka lekka. Nie miałam żadnych problemów. Nikt mnie nie widział. Nic nie musiałam robić. Po jakimś czasie widziałam ...
Gdy obudziłam się następnego dnia, poczułam, że Piotrka nie ma obok mnie. Pomyślałam, że wyszedł jak tylko zasnęłam. Zrobiło mi się jakoś dziwnie w tym momencie ...
Koło Domu Kultury pożegnałyśmy się z chłopakami i tak jak oni, zamierzałyśmy iść do domu. Planowałyśmy wypad z noclegiem do Edyty, ale nic z tego nie wyszło. Ola ...
Dziękuję wam za komentarze pod poprzednią częścią :-) Dołączam wam ciąg dalszy ___________ -Przepraszam na jaką okazję mają być te kwiaty?-spytałam patrząc w ladę ...
- Pani mama chciała się zabić, zażyła środki usypiające a teraz jest w śpiączce- mówi doktor spokojnie czekając na moją reakcję. Mama chciała się zabić. To do mnie ...
Weszłyśmy na trybuny. Po chwili dostrzegłyśmy chłopaków. Usiadłyśmy koło nich. Gadaliśmy o wszystkim i o niczym. Śmialiśmy się tak, że chyba wszyscy na hali nas ...
Hej. Oto kolejna część. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za miłe słowa, kochane komentarze, łapki, za to, że czytacie i ogólnie za wszystko. Jesteście najlepsi Znowu ten ...
Opowiedziałam mu całą prawdę, skoro to przeszłość to nie mam się czego obawiać. - Ok, rozumiem, dziękuje że mi to wyjaśniłaś- posłał mi taki słodki uśmiech ...