Miłosne - str 225

  • True Love cz. 3

    Szliśmy bardzo długo, zaczęłam się niepokoić, bo nie wiedziałam dokąd Łukasz mnie prowadzi. Znałam go zaledwie godzinę i nie wiem jaki to typ chłopaka. Zauważyłam ...

  • Halówka cz. 1

    Wstałam z uśmiechem na twarzy mimo, że jest wcześnie rano i zaraz muszę iść do szkoły. Najważniejsze było to że dzisiaj piątek i zaczyna się halówka. Cieszyłam ...

  • Nareszcie kocham i jestem kochany cz. IV

    Nareszcie kocham i jestem kochany Część IV Obudziłem się i wspomnienia wczorajszego dnia wracały. Przez chwilę zastanawiałem się czy to był po prostu sen. Jednak po ...

  • Życie Marty cz. 2

    Oderwała swoje usta od niego. W głowie huczało jej od nadmiaru alkoholu. Zdecydowanie nadeszła pora na pójście do domu. Zostawiła ich i ruszyła w stronę domu chwiejnym ...

  • Życie do góry nogami - cz.18

    Co to było? Czemu oni ją zabrali? I dokąd? Boże co ja mam robić… Już głupiałem. Jak to się stało? Chodziłem po domu zdenerwowany i wyżywałem się na czym popadnie ...

  • Nigdy nie mów nigdy cz.7

    Cz.7 (...) Gdy odwróciła się zobaczyłam.. Marcina. Stał taki przybity chyba nie wiedział co powiedzieć a więc odezwałam się pierwsza; - dobrze że Cię widzę chciałam ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.18

    Z początku zaskoczony Marcin przyjął bierną postawę, ale nie odepchnął mnie. Po chwili odpowiadał już z takim żarem, jakby czekał całą wieczność tylko na to ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.12

    - Dziękuję za taką pomoc! – krzyknęłam bezsilna. – Musiałbyś mnie chyba, upić, otumanić i do tego zahipnotyzować. - Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem – gdy ...

  • Zacząć wszystko od początku cz.9

    Chociaż nie czułam się zbytnio na siłach, nie miałam innego wyjścia. Musiałam iść do pracy. Kamil w nocy był strasznie nie spokojny, a ja obawiałam się, że się ...

  • Szczęście w nieszczęściu cz. 14

    Następnego dnia obudziło nas pukanie do drzwi i głos Marzeny. - Hej, śpiochy! Bo prześpicie cały dzień! Zaśmiałam się i zapewniłam, że za chwilkę schodzimy ...

  • Wybacz, ale inaczej nie Potrafię cz.12

    - Córeczko chodzi o Pawła - wydusiła w końcu mama. W słuchawce nadal słyszałam jej przyspieszony oddech, a po chwili cichy szloch. - Córciu on jest w szpitalu. Nie jest z ...

  • Majka cz.2

    Uprzedza, że ten rozdział jest jak dla mnie bardzo krótki ale jednak następny jest baaardzo długi i wkrótce go dodam. :) 2 Następnego dnia rano rodzina Colberg’ów ...