Miłosne - str 228

  • Moja miłość (dni następne cz. 11)

    Obudziłam się w bardzo jasnym pokoju. Kręciłam głową, mrużyłam oczy, zasłaniałam je. Najmniejszy ruch lewym bokiem sprawiał mi ból. Niezważałam na niego uwagi ...

  • Miłość z przypadku cz. 10

    Do domu dojechałam, o 16.50. Adrian pojechał się spakować, a później miał przyjechać do mnie. Poszłam na górę i z szafy wyjęłam swoją torbę podróżną. Nie była ...

  • Życie do góry nogami - cz.30

    Zastanawiałem się kto to może być. Przecież rodzice nie mogli tak szybko wrócić, zresztą mieli zadzwonić jak będą wracać. Jeśli nie oni to w takim razie kto? Boże… ...

  • Życie do góry nogami - cz.19

    Odebrałem i usłyszałem w słuchawce: - Max, ratuj, błagam! To był głos Emmy. - Emma, gdzie jesteś, wszystko w porządku? - Jak chcesz żeby była cała i zdrowa to masz ...

  • Hiszpania cz.I

    Nowa wersja "Hiszpania", ponieważ nie spodobało wam się wcześniejsze opowiadanie napisałam je odpoczątku Był piękny dzień ale strasznie upalny, dziś jechałam ...

  • True Love cz. 12

    Obudził mnie telefon, dzwonił Mateusz: -Cześć Madziu, co tam u Ciebie słychać? -Hej, bardzo dobrze. -Nie brzmisz dość przekonywająco. -Mam swoje powody. -Łukasz do mnie ...

  • Tajemniczy drugoklasista

    Miłej lektury :) -Aleksandra Pimentel... Olu? Jesteś? -Olka. - poczułam szturchnięcie w ramię, szybko uniosłam głowę. Byłam w centrum uwagi całej klasy i co gorsza ...

  • Nigdy nie mów nigdy cz.9

    To moje wyobrażenie Kamila -------------' Oczami Kuby Od ostatniej wizyty w szpitalu minął tydzień. Brak wiedzy co z Olą jeszcze bardziej mnie przytłaczał ale muszę ...

  • Jest-Takie-Miejsce 162

    - Niespodziewany gość mówisz – śmieje się Krzysiek. – Lany Poniedziałek już mieliśmy, to i wigilię możemy zaliczyć – żartuje. - Lany Poniedziałek – powtarza ...

  • Jest-Takie-Miejsce 132

    Kuba i Damian dotarli bezpiecznie do swojego pokoju, a ja i tak jeszcze długo nie mogę zasnąć. Oczy mam zamknięte już dobre pół godziny, ale sen nadal nie nadchodzi. Za to ...

  • Jest-Takie-Miejsce 140

    W moim przypadku chyba najlepszym planem będzie po prostu jego brak. Dosyć. Koniec. Nie będę więcej robić z siebie kretynki. Teraz muszę wrócić do pokoju, spakować ...

  • Bo Twoja miłość nie zna granic cz.9

    Oczami LENY: Nim się obudziłam i przeszłam do świata żywych.. ujrzałam przed sobą Nikodema? Zaraz, zaraz gdzie ja w ogóle jestem? Czuję ten nie zręczny moment miedzy ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 15

    Jeszcze raz poniosłam noż pod światło i dokładnie się mu przyjrzałam. Mały, niepozorny, ale jednak zabójczy nożyk. Użyję go do zabicia Thomasa. O tak ...

  • Kurs miłości cz. 2

    Powoli odzyskiwałam czucie. Chłopaki pokazali nam prosty układ taneczny i my mieliśmy go powtórzyć, jedna dziewczyna musiała zrezygnować, ponieważ złamała sobie tipsa ...