True Love cz. 10
Spędziłam w samotności dość dużo czasu. Mama zaczęła się nie pokoić, więc pewnego dnia do mnie przyszła i zapytała: -Madziu, nie wychodzisz z pokoju od trzech dni ...
Spędziłam w samotności dość dużo czasu. Mama zaczęła się nie pokoić, więc pewnego dnia do mnie przyszła i zapytała: -Madziu, nie wychodzisz z pokoju od trzech dni ...
Dziewczyna przebiegła przez salon i pomknęła do swojej sypialni potrącając po drodze Cassandrę. Czarownicę bardzo zdziwiło to zachowanie. - Naomi? - zmartwiła się. Nie ...
ROZDZIAŁ 7 Marek dojeżdżał do Kutna. Tak na oko to zostało mu jeszcze około 30-40 minut do domu rodziców Pauli. Dziewczyna smacznie spała przykryta kocem. Broniła się ...
-Aniu ona też cię kocha o napewno by nie chciała żebyś tak płakała, apewno jest szczęśliwa jest z nim w tym lepszym świecie.. Po tych słowach zmieniło się moje ...
TO NIE MOŻE BYĆ PRAWDA. Przekonuję samą siebie i próbuję uwierzyć w moje myśli, chwytając się choćby najmniejszego źdźbła nadziei. Dlaczego? Co takiego nagłego ...
Czy zastanawialiście się kiedyś, czemu umieramy? Czemu ludzie miewają wiele wypadków samochodowych, przez które już nigdy się nie obudzą? Ja zastanawiałam się i to po ...
Nastał ranek. Tak, to ten dzień, w którym miałem opuścić Kołobrzeg i Monikę. Wstałem o 7:30, kurde niszczę sobie życie budząc się o tak wczesnej godzinie ...
Byłam kompletnie zdezorientowana. Bruno prowadził mnie w kompletnie nieznane mi miejsce. Po wejściu na schody moim oczom ukazały się masywne drzwi. Od razu poczułam znajomy ...
W oczach Thomasa widziałam ogromne rozczarowanie. - W sumie... Nie powinienem się dziwić. Wyrządziłem ci tyle krzywd...- powiedział z wyraźnym wysiłkiem. Widziałam po ...
Adam szybko wybiegł z sali i pojechał do Bartka. Drzwi otworzyła Kamila. -Jest Bartek? -Tak. Siedzi w pokoju, ale nie można się z nim dogadać. - jej oczach był strach ...
Do pokoju weszli rodzice spojrzeli na mnie i mama powiedziała: - Max, dzwonili do nas z Nowego Yorku i musimy pojechać tam kilka dni, bo ma odbyć się sprawa spadkowa babci ...
Pojechaliśmy do jego mieszkania, gdy tylko zamkną drzwi zaczęliśmy się całować coraz namiętniej, ale nie muszę się powstrzymać. -Mikołaj stop. - Powiedziałam ...
-Jesteś z nim prawda ?- zapytam James kilka dni później. Przyszedł do mnie do sklepu. -Tak. Wróciłam do niego w dniu ślubu Aarona i Oli. James… To wszystko. To co się ...
Jeszcze kilka dni temu była zwykłą dziewczyną kochającą skrycie chłopaka, on czuł do niej to samo, oboje bali się do tego przyznać to ich najbardziej bolało. Teraz są ...