Moja BEE cz.5
Wziąłem więc moją nagą kochankę na ręce, nogą zamknąłem drzwi i zaniosłem ją do sypialni. Zacząłem się rozbierać gdy zadzwonił domofon. -To pewnie dostawa ...
Wziąłem więc moją nagą kochankę na ręce, nogą zamknąłem drzwi i zaniosłem ją do sypialni. Zacząłem się rozbierać gdy zadzwonił domofon. -To pewnie dostawa ...
Ze względu na stan Hermiony została ona przyjęta na obserwację. Niby zwykłe przeziębienie, ale musiała być pod stałą obserwacją lekarzy. W świecie czarodziei ...
,,Ile już było takich numerów O dziwkach, burdelach, jebać ten szlam Nastąpił koniec jebanego ścierwa To jest kawałek dla prawdziwych dam Kochamy tylko prawdziwe kobiety ...
Długo nic nie mówiliśmy. Tą jakże krępującą ciszę przerwał on, podnosząc się z fotela... _____________________________________ -Przepraszam, gdzie moje maniery. Robert ...
Przede mną stał właśnie, mój największy wróg Igor. Delikatnie mówiąc, nigdy za sobą nie przepadaliśmy. Zazdrościł mi, bo mimo iż byłem 4 lata od niego młodszy i ...
Byłam w 6 klasie podstawowej, gdy do mojej klasy doszedł nowy kolega, miał na imię Bartek, nie zdał 2 razy. Był brunetem o zielonych oczach, od razu mi się spodobał. Tylko ...
Te bajki, które znam z dzieciństwa, zawsze kończyły się dobrze. Królewna spotykała Księcia, zakochiwali się w sobie i wszystko od początku wskazywało na to, że muszą ...
W drzwiach stał Oskar, chwilę pogadał z Łukaszem i poprosił mnie abyśmy porozmawiali w cztery oczy. Gdy wyszliśmy z sali zaczął mnie przepraszać za tę sytuację w ...
Wsiadłam do windy gdzie stał już Kacper nie miałam ochoty go dzisiaj oglądać, bo cały czas widziałam tylko tą jedną scenę z wczorajszego dnia. Jeszcze nigdy jazda ...
-Panie doktorze.. czy, czy Sylwia umrze?- spytał Bruno -Nie... Ona z tego wyjdzie. Jest silną dziewczyną. Da radę- odpowiedział Bruno wszedł do sali. Leżała, wyglądała ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikołaj Kamila na chwilę weszła do sklepu, ale szybko wróciła. - Dobra już wszystko wiem. Chodźcie teraz na dół to kupisz jej jakaś paletkę z ...
Dochodzimy już do sali konferencyjnej, która mieści się piętro wyżej, podobnie jak gabinet prezesa i naszej kochanej harpii. Wchodząc do sali, zauważam w niej duży stół ...
Jak postanowiłam tak zrobiłam. Miesiąc temu wprowadziłam się do mojego starego domu z Hubertem i Ciocią, ponieważ to na razie ona jest moim prawnym opiekunem. Z tatą nie ...
Napisałam mojej ''przyjaciółce'', , Nazwałaś mnie dupodajką, i zrujnowałaś mi związek, dzięki !!!, , A Danielowi: Jesteśmy razem, a ty nie masz do ...