Miłosne - str 230

  • Serce do serca | Część 6

    Zaskoczył mnie tym zaproszeniem. Nie spodziewałem się tego, ale bardzo się z tego ucieszyłem, mimo że przybył mi kolejny powód do zmartwień – czy jego rodzice mnie ...

  • Nie pytaj o sens cz.2

    Szła sobie chodnikiem ze szkoły w stronę przystanku, lekki, chłodny wiatr rozwiewał jej włosy wychodzące spod bordowej czapeczki dobranej pod kolor płaszczyka. Niebo było ...

  • Nowy początek cz.11

    Dziękuje wszystkim za komentarze które zostawiliście przy poprzednich częściach. Oto kolejna. -Aaa. Dzięki. - odpowiedziałam z nieśmiałym uśmiechem, jak zwykle w takich ...

  • Mecz o miłość cz. 2

    Następnego dnia*** Obudziłam się we własnym łóżku. Nie wiem, jak Klaudia zdołała mnie tam przenieść, ale postanowiłam nie zakrzątać sobie tym głowy. Przecież mam ...

  • Rachel cz.33

    Nie potrafię nadal uwierzyć, że to ten sam Alexander, który siedział ze mną kiedyś nad strumieniem, całował w czoło i wywoływał swoją obecnością uśmiech na mojej ...

  • W cieniu sekretu cz.3

    Pożegnałam się z Kamilą i ruszyliśmy. -No więc gdzie idziemy? -Do parku uwielbiam tam chodzić na spacer. -Zauważyłem, że dość często się nim zajmujesz. -Moja mama ...

  • Wybacz, ale inaczej nie Potrafię cz.10

    Przez dwa najbliższe dni nie kontaktowałam się z Sławkiem, podobno załatwiał bardzo ważne sprawy, a ja zastanawiałam się, czy nie są one związane z kobietą, którą ...

  • "Niepewność"- część 3

    Miłego czytania kochani:)! NIEPEWNOŚĆ: Dzwonek zdał się otrzeźwić mojego męża. Stanął tuż przede mną i wbił wzrok w ziemię. W domu zapadła cisza, którą ...

  • Zostań ze mną cz.1

    Kochani, rezygnuje z bloga! Za bardzo brakowałoby mi tej strony. Tam, musiałabym budować wszystko od nowa a tu mam was! Moich oddanych czytelników!

  • Dziewczyna w dresach XII

    Następnego dnia była sobota. Nie piłam wczoraj, więc nie odczułam tak bardzo zarwanej nocy. Promienie słońca wpadały przez okno mojego pokoju. Nie chciałam wstawać, ale ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.22

    Odwróciłam się do niego i spojrzałam w jego błękitne oczy. Nie powiedział mi, że dam radę. Powiedział "damy radę”. My razem, a nie każde z nas z osobna. W jego ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.20

    - Rozumiem – odpowiedział. A ja wiedziałam, że pod tym jednym słowem, banalnym i używanym przez tysiące, wypowiadanym bagatela kilka milionów razy dziennie, w ...

  • Szkolna Miłość cz.7

    Nastał kolejny dzień, gdy się obudziłam zerknęłam na ekran telefonu czy Patryk, może się odezwał. Niestety ponownie się rozczarowałam, na to wychodzi że to był jeden ...

  • STARSZY ZNAJOMY 10

    Oby ten horror był straszny, w sumie nawet jal nie będzie straszny to będę udawać że się boję... Zaczyna się nieźle.. Ten film jest okropny, patrzę na niego kątem oka ...