Miłosne - str 233

  • " Historia" cz.1

    --------------------- Następna część jutro. Czekam na komentarze, które motywują. Miłego czytania. Pozdro Ari. Cały czas nie wiem kiedy przestanę wspominać ...

  • Kroniki Tomka - Był sobie król (cz. 7)

    Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, co dzieję się z człowiekiem podczas śmierci? Czy kiedykolwiek widzieliście śmierć na własne oczy? Szukałem odpowiedzi na ...

  • Czy można się zmienić ? cz.17

    Kinga tego dnia nie poszła do szkoły, mimo wczorajszego triumfu doskonale wiedziała, że to tylko początek bitwy. Wygrała raz, gdy obiecał jej zerwać z mafią, musiała ...

  • Dzień który miał duże znaczenie cz.1

    "Już jutro twoje 18 urodziny co będziemy robić" przeczytałam esemesa od Nikoli i włączyłam jak najgłośniej radio akurat leciała jedna z moich wakacyjnych ...

  • Afrykańska przygoda. Cz. 3 - ostatnia

    Tej nocy Renata nie mogła kochać się z mężem. Wymówiła się bólem głowy, zmęczeniem i takimi tam. Marek zrozumiał. Może chciał zrozumieć. Tego Renata nie wiedziała ...

  • Do Końca cz.1 Rozdział III

    Leżeliśmy po kolejnym niesamowitym seksie w sypialni. Alanka zabrała mama Kacpra na weekend, także mieliśmy całe trzy dni dla siebie. Moja głowa znajdowała się w ...

  • Jest-Takie-Miejsce 151

    Jolka potrafi być bardzo bezpośrednia, co właśnie udowodniła pytaniem skierowanym do Kuby. Czy całował się z Olgą? Matko Święta, aż się boję usłyszeć odpowiedzi ...

  • Devil - Szef Mafii cz.3

    Po całym pomieszczeniu rozległ się huk wystrzału. Sparaliżowało mnie, ale nie tylko mnie. Każdy rozejrzał się wokół siebie czy pozostałym nic nie jest.Huk zaalarmował ...

  • Zwykła znajomość cz. I

    Zwykła znajomość cz. I Po wielu namowach, prośbach i przekonywaniach kumple wyciągnęli mnie na ścianki. Byłem już kiedyś i mi się spodobało, ale gdy oni chcieli iść ...

  • Impossible (cz.9)

    To wszystko jest nierealne. Od jakiegoś czasu nie mogę tego zrozumieć. Jak dużo szczęścia może dać jedna osoba? Jak bardzo jest się w stanie ją pokochać w przeciągu ...

  • Nowy start cz.1

    Witajcie! Opowiem wam swoją historie, która oczywiście jeszcze się pisze. Choć można powiedzieć że zaczyna się od nowa. Nowy rok szkolny przynosi zawsze nowe wspomnienia ...

  • Wszystko ma swój początek i koniec .

    Iza siedziała ze swoim chłopakiem jak zwykle śmiejąc się i wygłupiając. Wtedy on złapał ją za rękę i powiedział : - a wiesz jak bardzo Cię kocham ? Iza z uśmiechem ...

  • Love Story <3 część: 4

    -Nie, to nie- powiedziała Zuzia. -Co to ma znaczy? Jakiś tajny przekaz?- zapytał Kuba, który na słuchał się od swoich kumpli jakie dziewczyny umieją być pokrecone. Zawsze ...