! Od Zawsze.. Na Zawsze.. I Aż Po Śmierć..! Cz.9
Dziewczyna weszła do klasy i już jej humor nagle wyparował... ”Przecież to nie może być prawda... To jakieś żarty”. Nie dość że jej stałe miejsce było zajęte, to ...
Dziewczyna weszła do klasy i już jej humor nagle wyparował... ”Przecież to nie może być prawda... To jakieś żarty”. Nie dość że jej stałe miejsce było zajęte, to ...
-w sumie przydasz mi sie.- dopiero się poznaliśmy, a on już chce mnie wykorzystać. Chociaż... cały nasz uklad polega na tym, że wykorzystujemy się nawzajem. -do czego? ...
********** Szymon Po lekcjach siedzieliśmy z chłopakami jeszcze na holu obgadując jakieś dziewczyny, aż wygoniła nas sprzątaczka. Chłopaki stwierdzili, że przez to, że ...
Oczami ADY: Jeszcze takie seksu nigdy nie przeżyłam, to było coś, coś..hm nawet nie mam pojęcia jak to opisać słowami, bo nadzwyczajnie w świecie po prostu się nie da ...
Na zdjęciu moje wyobrażenie Vanessy. -Od pierwszego momentu? To dlatego usiadłeś wtedy ze mną? -Tak. To był jeden z powodów. -A jakie były inne? -Innym powodem było to ...
Dzien wyjazdu z krolestwa. Szkoda, a zostalo by się jeszcze dluzej. Tak dobrze i milo tu jest. Jak zawsze gdzie indziej. No wiecie, ja nie jestem z tych ktorzy dobrze się czuja ...
Nie chcę wracać do domu, choć wyraźnie słońce chyli się ku zachodowi. Idę pustą ulicą a myśli same pchają mnie w kierunku czarnej otchłani w mojej głowie ...
Opowiadanie będzie o 17 - letniej Anastazji. Ana jest niską brunetką o zielonych jak szmaragd oczach. Wśród znajomych i przyjaciół jest kreatywną i towarzyską ...
Rozdział VII - To moja sekretarka. Sprawdzę o co chodzi. - Czego chcesz? Mówiłem,że jestem zajęty i masz nie dzwonić do mojego przyjazdu. Co było niezrozumiałe dla ...
Rok, 7 miesięcy później. Wiele się działo w przeciągu ostatnich 20 miesięcy. Miałam wypadek. Wyszłam z niego. Ale straciłam bliźniaki. To był dla nas trudny okres ...
Rano nie chce mi sie wstawać. Mam kaca , ale lekkiego. I dobrze. Patrzę na śpiącą Jagodę. Jestem dupkiem. Znowu. To wszystko przez tego psychopatę. Pierdolony kurwa Kuba ...
Powoli, objęci jak para zakochanych wracaliśmy do domu. Starałam znaleźć się jakiekolwiek sensowne zdanie, ale nie mogłam nic powiedzieć. Urok miasta powoli ustępował, a ...
Dziękuję za propozycję z Florence, ale niestety nie byłam w stanie zaśpiewać wszystkich niskich dźwięków, więc zdecydowałam się na piosenkę Paramore – Hallelujah ...
Wdychałem świeże powietrze, delikatnie ekscytując się obecnością skręta w swoich płucach. To było życie. Władca plus seks równała się zabawa. Patrzyłem na Holdena ...