Miłosne - str 235

  • Uzależnieni (9) - Zayn

    Wdychałem świeże powietrze, delikatnie ekscytując się obecnością skręta w swoich płucach. To było życie. Władca plus seks równała się zabawa. Patrzyłem na Holdena ...

  • Nigdy nie spoglądaj wstecz. cz.8

    Kiedy jestem już w środku, podchodzę do okna i widzę jak samochód Shane’a właśnie odjeżdża. Zamykam drzwi, zdejmuję buty i idę na górę do swojego pokoju. Odkładam ...

  • Uzależniona od adrenaliny 2 - rozdział 9

    Gdy wyszedłem przed szpital zobaczyłem Kamilę opierającą się o siedzenie R1. Była tyłem do mnie. Podszedłem i przytuliłem ją. Spięła się, nie wiem dlaczego. M – ...

  • Inny maj

    W ciszy Potrafiłam w nocy przejechać tramwajem całe miasto. Jeden telefon sprawiał, że stawałam się czujna i czuła. Bolał mnie brzuch, czułam podniecenie i ...

  • Halówka cz. 2

    Lekcje minęły stosunkowo szybko. Po lekcjach poszłam do domu. Jak zwykle nikogo nie było. Bardzo się nie zdziwiłam, moich rodziców prawie nigdy nie było w domu. Poszłam ...

  • Na zawsze cz.3

    Pewnego dnia, tak jak zazwyczaj, Olga i Laura szły do szkoły. Przez drogę nie obeszło się bez rozmów. Dochodząc do budynku szkoły, podszedł do nich jakiś chłopak. Olga ...

  • Tajemniczy Chłopak- wstęp

    Cześć :) To jest moje pierwsze opowiadanie tutaj. Ucieszę się jeśli ktoś je przeczyta, a jeśli się spodoba to możecie podawać mi pomysły, co może być dalej i będę ...

  • Ostra gra - Rozdział 8

    Z początku wszyscy zamilkli. Jednak już po kilku sekundach usłyszałam szepty. Niektóre z nich były na tyle głośne, że dotarły do moich uszu. "Czyli to prawda” – ...

  • "Twój dotyk rozpala" cz. 4

    Dzień mija naprawdę spokojnie. Zamówienia, przynoszenie zamówień i sprzątanie stolików. Tak wygląda mój dzień w pracy, na sam koniec jak zwykle spotkamy się przy ...

  • Serce do serca | Część 10

    Ból nie chce ustąpić. Szlag mnie już trafia, miałem po prostu zasnąć i więcej się nie obudzić, a nie zwijać się z bólu. Otwieram powieki i zauważam łebek psa nad ...

  • Otwórz oczy... Rozdział 2

    Znalazłam, kadry - pokój 115, Pani Magda okazuje się przemiłą kobietą w wieku około 35 lat. Cierpliwie i dokładnie mi wszystko tłumaczy, nawet nie śmieje się ...

  • Muzyka to coś więcej...

    Lokal spowiła ciemność, w raz z nią nastała grobowa cisza. Spojrzał w stronę sceny delikatny błękit jej włosów mienił się magicznie pośród mroku. Wraz z jej krokami ...

  • Bez wyjścia cz.2

    Wstałem z poczuciem obrzydzenia do samego siebie. Kątem oka zerknąłem na akta leżące tuż przy moim łóżku. Nie potrafiłem zdobyć się na to, by je otworzyć. Obiecałem ...