Miłosne - str 232

  • Spróbuj mnie pokochać - epilog -

    Po wielu długich, ciężkich godzinach Melanie w końcu urodziła. Już myślałam, że to nie nastąpi. Chłopczyk był bardzo podobny do Adama – a choć nadal go nie ...

  • "Po prostu miłość" cz.8

    Nie wiedziałam, co zrobić, żeby przyszli tu razem. Może mama mi pomoże. - Mogę wejść? Czy ona czyta mi w myślach? No nie ważne, ważne jest to, że przyszła i mogę z ...

  • To nie powinno się wydarzyć cz 2

    - Przysięgam! Przysięgam, że jeśli z tego wyjdzie już nigdy jej nie zranię! przysięgam, że nigdy od niej nie odejdę, zawsze będę stał dumnie u jej boku! - spojrzałem ...

  • Terapeutyczna Miłość cz. 1

    PONIEDZIAŁEK Siedzę w klimatyzowanym gabinecie i przyglądając się swojej tabliczce imiennej ustawionej równiutko na krańcu biurka, kręcę z niedowierzaniem głową na ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 16.1

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamila Dziś wstałam skoro świt, by uszykować się do szkoły. Poszłam do łazienki gdzie wzięłam prysznic. Stanęła przed szafą i znów ...

  • Wybacz, ale inaczej nie Potrafię cz.11

    Przez kilka minut przyglądałam się w lustrze, ponownie oceniając to jak wyglądam. Nie wiem dlaczego tak się stroiłam, dla kogo. Nadal miałam przed oczami obraz ...

  • Nowy początek cz.4

    Kolejna część szybciej niż przypuszczałam ale następna będzie nie wcześniej niż za tydzień. Wsiedliśmy do tramwaju i usiedliśmy dwa przystanki dalej wsiadła Emilia i ...

  • Druga szansa

    Wszystko działo się przeszło rok temu. Byłam wtedy w 6 klasie, a raczej już pod koniec szkoły podstawowej. Znaliśmy się z widzenia, mało co rozmawialiśmy ale zdarzyło ...

  • Otwórz się dla miłości cz.7

    Cześć moi drodzy czytelnicy i krytycy. Wiem, że zamęczam was moimi opowiadaniami, ale trudno. Do 7 stycznia opowiadania będą dodawane codziennie, a potem, no jak czas ...

  • Otwórz się dla miłości cz.2

    Witajcie, kochani! Dziękuję wam za wszystkie komentarze, za to, że rzucacie oczkiem na moje wypociny. W związku z tym, że święta lada chwila, chciałbym złożyć wam ...

  • Znaleźć szczęście 16

    Rano obudziłam się i napisałam do Kuby czy wyjście jest dalej aktualne. Po czekałam jakieś pięć minut ale nie odpisał. Wcale się nie dziwię w końcu jest sobota na ...

  • Jest-Takie-Miejsce 148

    - Normalna akcja, że przecież mówię. - Zaskoczyliście mnie. Myślałam, że… - Się nie lubimy? – Kuba wchodzi Agnieszce w słowo. Jest wyraźnie rozbawiony sytuacją ...

  • " Historia" cz.1

    --------------------- Następna część jutro. Czekam na komentarze, które motywują. Miłego czytania. Pozdro Ari. Cały czas nie wiem kiedy przestanę wspominać ...