Niespodziewanie cz.24
-Migotanie przedsionków, masaż serca, szybko na stół! - Słyszę głos kobiety. Jest aksamitny, piękny, ale słychać w nim przerażenie. Nie wiem, jak to wytłumaczyć, ale ...
-Migotanie przedsionków, masaż serca, szybko na stół! - Słyszę głos kobiety. Jest aksamitny, piękny, ale słychać w nim przerażenie. Nie wiem, jak to wytłumaczyć, ale ...
Denerwowałam się coraz bardziej czując coś, czego nie mogłam sobie przypomnieć. Świadomość walczyła z podświadomością. Ręce zaczęły mi dygotać i zaczęłam cofać ...
W piątek od rana siedziałam na sali, gdzie miało odbyć się przyjęcie. Chciałam aby wszystko było idealnie, zajęta wieszaniem zdjęcia nad miejscem gdzie będę siedziała ...
Oczami Holdena Owinąłem Franky kocem i usiadłem obok niej na schodach w moim domu. Delikatnie położyła swoją głowę na moim ramieniu. Pocałowałem ja w czoło. Za oknem ...
Obudziłam się w pokoju Kamilka. Spojrzałam na śpiące dziecko i czułam ulgę, że bezpieczny leży w swoim łóżku. Na samą myśl, że mogło coś mu się stać, nadal ...
Śniło mi się to co mogło aktualnie się dziać: Black najszybciej jak mógł przybiegł na podwórko. Zobaczył Piotrka i podbiegł, złapał go za nogawkę i zaczął ...
Tosia obudziła się, nie pamiętała co się wydarzyło poprzedniego dnia. Leżała już w swoim łóżku a obok na krześle siedział oparty o łóżko i trzymający ją za ...
*Hej kochani! Mam dla Was kolejną część mojego opowiadania, tym razem dłuższą. :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba. :) Komentarze bardzo mile widziane! Pozdrawiam ...
Obudziły mnie strugi spadającego deszczu. Leżąc otulona po sam nos kołdrą, wyobrażałam sobie jak to jest być taką kroplą. Czemu one spadają? Muszą mieć jakiś cel ...
Dziewczyna ze strachem spojrzała w stronę samochodu a zza szyby wychyliła się twarz mężczyzny w średnim wieku. Amelia stanęła jak wryta nie wiedziała czy powinna ...
Po "Opowieści Agnessowo-JoAnnowo-majówkowej" zapraszam do zapoznania się z drugim wspólnym tekstem moim oraz JoAnny, napisanym z okazji ubiegłorocznego ...
OCZAMI MAI Nie wiem co mam myśleć o Nikodemie, z jednej strony zaczyna mi się podobać to jak do mnie mówi, ale chodzi z Samantą naszą gwiazdką i księżniczką jak to ona ...
Każdego dnia zjawiał się osobiście na placu budowy, aby tylko zaspokoić swoje zmysły. Przechadzał się po placu, rozmawiał z kierownikami poszczególnych etapów robót i ...
Siedziała na dachu wpatrując się w nocne niebo. Uwielbiała widok ciemnego niebie i migoczących świateł miasta. Odgłosy metropolii przypominały jej o dawnym życiu, tym ...