Miłosne - str 240

  • Szkoła tańca część 7

    — Podczas zajęć wpadłam na pewien pomysł. — Na jaki to pomysł wpadła moja kotka? — A na taki, żeby zorganizować konkurs lambady. Nagrodą główną będzie ...

  • Otwórz oczy... Rozdział 6

    Przed 20 docieramy przed moja kamienicę. O ile taką ruderę można nazwać w ogóle kamienicą. Powybijane szyby na parterze w mieszkaniu, obskurna elewacja, bądź jej brak ...

  • Pozwól, że nauczę Cię kochać. Cz.2

    Esme: Szłam przyspieszając kroku. Wracałam właśnie z imprezy na której miałam nie być. Po tym, czego dowiedziałam się dzisiejszego ranka, impreza wydawała mi się ...

  • Inna cz4

    Lekcja dobiegła końca wszyscy uczniowie wybiegli z klasy niczym wystrzelani z procy Amelia jednak swoim zwyczajem spokojnie pakowała książki i zeszyty do torby nigdzie jej ...

  • Romeo i Julia: Moja wersja! II

    Rozdział 2 Zaatakowali nas! –oznajmił na powitanie Edwin z wielkim oburzeniem. Przyjaciele przyszli chwile po tym jak zakończył rozmowę z rodzicami. Był jeszcze trochę ...

  • Spróbuj mi wybaczyć [1]

    Poniekąd kontynuacja serii o Carly i Lucasie - poznajcie ich córkę :) Byłam już prawie przy drzwiach, gdy usłyszałam za sobą zaspany głos: - Tak czułam, że będziesz ...

  • Życie niedoskonałej dziewczyny cz.11

    ----Oczami Pauliny---- Udawałam, że śpię bo chciałam być sama. Udało mi się. Robert wyszedł i zostałam sama z własnymi myślami. Gdy usłyszałam kroki na schodach ...

  • Tęsknie za Tobą cz.9

    Poczułam jak przyspiesza mi serce, biło nie wiarygodnie szybko i mocno, zupełnie jakby zobaczyło ducha. W pewnym sensie tak było. Bo przecież to co działo się teraz w moim ...

  • Emigrantki 39

    Dyskusja o tym, co zobaczyłyśmy na parterze trwała jeszcze godzinę po naszym powrocie do domu. Choć poprzedniej nocy nie spałyśmy prawie wcale i powinnyśmy padać na pysk ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 20

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikołaj Całą noc myślałem o tym co wydarzy się w domu Kamili jak tam przyjdę. Następnego dnia wstałem bardzo wcześnie i od razu zacząłem się ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz - 21

    **Oczami Huberta** Jeszcze godzina w warsztacie dziadka i robota na dziś skończona. Szczerze mówiąc to cały ten dzień spędziłem myślami gdzieś indziej, cały czas ...

  • Ukryte marzenie cz.16

    Ashley gwałtownie rzucała się na łóżku. Z jej ust wydobywały się przeraźliwe krzyki. Można było pomyśleć, że śni jej się prawdziwy koszmar. – Nie!!! – ...

  • The experience cz 7

    Na stołówce wzięłam sałatkę i poszłam do stolika gdzie już siedzieli moi znajomi. - Hej. Co ty tu robisz? Nie wiedziałem, że jesteś w szkole. Sama przyjechałaś ...