Życie do góry nogami - cz.23
- Chciałbym z panem porozmawiać – powiedział. Od razu zrobiło mi się gorąco. Te słowa nigdy nie oznaczają niczego dobrego. Czyżby i tym razem coś poszło nie tak? Czy ...
- Chciałbym z panem porozmawiać – powiedział. Od razu zrobiło mi się gorąco. Te słowa nigdy nie oznaczają niczego dobrego. Czyżby i tym razem coś poszło nie tak? Czy ...
Dni upływały wolno. Wiosna w pełni. Słońce grzało. Przez dwa tygodnie Mateusz milczał. Widziałam go na korytarzu i w klasie. Mój żal do niego osłabł. Byłam mu ...
Fin odprowadził mnie niemal pod sam dom. Stwierdziłam, że lepiej nie podchodzić pod same drzwi, żeby mój ojciec nas nie zobaczył. Nie wiedziałam, jak by zareagował, gdyby ...
- Kamila? Możemy pogadać? Przerażona odskoczyłam od psa i odwróciłam się w stronę Dominika. Zszokował mnie tym, że odważył się do mnie przyjść, po tym co zrobił ...
- Ee… Tak, wczoraj przyjechałam – odpowiedziałam będąc dalej w szoku. - To dlaczego nie przyjechałaś się przywitać? – mama zmarszczyła brwi. Była raczej niską ...
Gapilam się na to przedstawienie jak ciele na malowane wrota. Jednak Kaśka miała rację. Ta restauracja i ten cały wyjazd to wszystko było zaplanowane. Co ja teraz zrobię? ...
To moje pierwsze opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość i szczere komentarze. ;) Z góry przepraszam za błędy choć starałam się by było ich jak najmniej :D Mam na ...
***Amber - wspomnienia*** Siedziałam sobie spokojnie w piaskownicy i bawiłam się, budowałam największe na świecie zamki piasku. Nagle poczułam, że ktoś mnie złapał za ...
5 - Serio wyglądam aż tak strasznie? - zapytała Amanda. Majka zapaliła światło i zobaczyła swoją kuzynkę w maseczce na twarzy. - Jezu! Dziewczyno ale mnie ...
Maj 2023 (dzień drugi, zawiedzione EGO samca?) Magda mi nie odpuści, i to wiedziałam na pewno. Aż się gotowała, nie mogąc się doczekać odpowiedniej chwili w której ...
I. Wszystko się dobrze układało. Moi rodzice się pogodzili, mój brat zdał na studia. A ja od dwóch miesięcy byłam zakochana i to z wzajemnością. W każdy weekend ...
* Jest mi bardzo miło, że moje opowiadanie czyta tyle osób, zauważyłam, że część 5 jest najchętniej czytana. Postaram się pisać więcej wątków takich jak właśnie w ...
Następnego dnia nie było dobrze. Weszłam do szkoły z ogromnymi wyrzutami sumienia. Przy szafkach szkolnych na parterze napotkałam mściwe i druzgocące spojrzenia moich ...
Część 1. Była sobie dziewczyna która miała na imię Ewelina, zakochała się ona w koledze z klasy, miał on na imię Adrian wszyscy go lubili. Ona była dla niego zwykłą ...