Miłosne - str 244

  • Otwórz się dla miłości cz.3

    Witajcicie! moi kochani! Święta, święta i po świętach, a więc czas na jakieś opowiadanie. Z góry proszę o komentowanie i krytyke, ogółem szczere opinie mile widziane ...

  • Znaleźć szczęście cz. 10

    Rano obudziłam się z bólem głowy i w ogóle niewyspana. No ale cóż do szkoły trzeba było iść więc zewlekłam się z łóżka poszłam do szafy. Postanowiłam się ...

  • Jest-Takie-Miejsce 133

    Ogromnie się cieszę, że to on. Jest najodpowiedniejszą osobą i tą, którą w tej chwili najbardziej chciałam spotkać. Zazwyczaj to Kuby obecność zadowala mnie ...

  • Światełko w tunelu cz.1

    Prolog...(to na razie główni bohaterowie) Julia- 18 lat, błękitno oka, szaro włosa "wariatka" kocha sport i muzykę. Marzy o karierze w reprezentacji Polski ...

  • Daleko od prawdy (0)

    Jestem zwykła, nudna i przeciętna. Lubię ład i rutynę nie znoszę zmian. Nie rób mi niespodzianek nie znoszę nie wiedzieć. I bądź przy mnie zawsze, chociaż dam ci w ...

  • Nareszcie kocham i jestem kochany cz. III

    Nareszcie kocham i jestem kochany Część III Wakacje mijały powoli i całe szczęście mogłem dzięki temu delektować się jej uśmiechem i spojrzeniem. Pozostało już tylko ...

  • Nowe życie cz. 16

    Obudziłam się gdy moi przyjaciele jeszcze spali. Właśnie stwierdziłam, że dziwnie spaliśmy. Kamil miał nogi na brzuchu Kaji a ręce oplecione wokół mojej ręki. Kaja ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 30

    - Idziesz już?- zapytał z rozczarowaniem w głosie Seba. - Tak... Wiesz, babcia pewnie się martwi i w ogóle...- powiedziałam i uśmiechnęłam się blado. - Odprowadzę cię ...

  • Ja i maturzysta?! 3

    Stresuję się... Jeszcze tylko dziesięć minut do przyjścia Dawida... Jeszcze tylko dziewięć minut, i czterdzieści dwie sekundy do przyjścia Dawida... Dobra już się ...

  • W świecie kłamstw rozdział 18

    Syknął, a na jego policzku niemal natychmiast wykwitł czerwony ślad jej drobnej dłoni. - Jesteś małą dziwką, Aśka. I pożałujesz tego, co zrobiłaś — powiedział ...

  • Ukryte marzenie cz.8

    Dave nadal nie mógł uwierzyć, że ma przy sobie Ashley. Wcale się nie zmieniła, pomyślał. Chodziło mu oczywiście o duszę. Obawiał się, że wieloletnia rozłąka zmieni ...

  • Rudzielec cz. VII

    Obudziłam się późno. Słońce było już wysoko. Dobrze, że dziś sobota. Wstałam z łóżka i odwróciłam się w stronę okna. - Robert? - zdziwiłam się. Okno było ...

  • Szczęście w nieszczęściu cz. 5

    Hej, mam nadzieję, że połapaliście się, że teraz będę pisać z dwóch perspektyw. ;) Miłego czytania. ;) Stałam owinięta w gruby komin, jeszcze grubszą czapkę z ...