Miłosne - str 246

  • "Twój dotyk rozpala" cz. 2

    Spoglądam zdezorientowana na mężczyznę siedzącego w ekskluzywnym i pewnie niebywale drogim samochodzie i zastanawiam się co zrobić. Jest późno. Jest naprawdę bardzo ...

  • Nowe życie cz. 12

    W końcu do domu! Idę z Kają za godzinę na zakupy co oznacza, że mam mało czasu na przygotowanie się. Szłam do domu a pod koniec już nawet do niego biegłam. Wpadłam do ...

  • Życie trudne jest cz. 2

    Przebrał się w szorty i czerwoną koszulkę z napisem Sky is the limit. Ten slogan zawsze go motywował, gdy musiał zrobić coś trudnego lub niecierpiącego zwłoki. Na biurku ...

  • Tylko Ty cz. 1

    - Nienawidzę Cie! - krzyknęła zdenerwowana Marcelina. Odwróciła się na pięcie i ruszyła w stronę sypialni. Marcelina to kobieta o bursztynowych oczach, nieskazitelnej ...

  • Opowieść inna, niż inne - rozdział 17

    Wiktoria. Otworzyłam powoli oczy, lecz rażące światło lamp sprawiło, że prawie natychmiast znów je przymknęłam. Słyszałam jednak wokół siebie jakieś głosy, więc ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.43

    **Oczami Gosi** Już wiem kim trzeba być, żeby robić tak niesamowite rzeczy...trzeba być Hubertem. Problem jest tylko jeden, ale no cóż nie dotyczy mnie, taki Hubert już za ...

  • Rachel cz.14

    Promienie słoneczne przebijają się przez okno w moim pokoju. Odwracam się na drugi bok i wzdycham cicho. Najchętniej nie wychodziłabym z łóżka, ale wiem, że to ...

  • We meet again | część 19

    Justin's POV - Myśle, że potrzebujesz się zastanowić nad tym co odwalasz, bo zobacz jak właśnie traktujesz swojego chłopaka. – popatrzyłem na nią z bólem w sercu ...

  • Przypadek? cz. 2

    Nie zauważył mnie. Poszłam z Anką do pokoju. Poznałam dużo fajnych ludzi. Popytałam o niego dziewczynę, która go znała. Powiedziała że ma na imię Mateusz. Zaczęła ...

  • Uzależniona od adrenaliny - rozdział 28

    Następnego dnia… Dzisiaj zlot. Trzeba się ubrać i przygotować moto. Ja, Mateusz, Bartek, Łukasz i Piotrek mieliśmy się spotkać na orlenie i potem pojechać dalej razem ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.30

    – Mamo! – krzyknęłam wbiegając do domu. Miałam ochotę rzucić się jej na szyję i wyżalić, szlochając do rana nad marnością tego świata. Mogłabym walić ...

  • In Love With My StepFather Odcinek 38

    2 tygodnie później. - Złamałam się… straciłam rozum i…. złamałam się – wyjaśniałam. Lekarz skinął głową i zanotował. – Kocham Joe… ale cała ta sprawa z ...

  • Czy coś z tego będzie? 11

    Zabrało mi dech w piersiach na widok tego kolesia, który się do niej dobierał... _____________________________________ -Zostaw ją-musiałem jakoś zareagować. -Odwal się ...

  • Miłość sensem życia ~Prolog

    Rok "x" wydaje się być bardzo odległym czasem. Myślisz tak, gdy na ścianie, w pokoju twojej babci wiszą czarno-białe zdjęcia. Dziadek na półce z książkami ma ...