Miłosne - str 245

  • Bez zgodności do miłości...część 16

    Zatopiłam się w głębi jego masażu. Sama nie wiem kiedy mu się poddałam. Leżałam bezwładnie na łóżku. Najzwyczajniej w świecie było mi dobrze. On mi coś dosypał do ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.21

    Nie wiem czy za mną poszedł, czy też nie. Nie zaglądałam do torebki, do której w pośpiechu kilka chwil temu wrzuciłam telefon. Siedziałam w autobusie, który mknął w ...

  • Pokochaj, zanim odejdę. CZ.VIII- Ostatnia

    Stałam przed lustrem w moim pokoju, podziwiając cuda, które może sprawić profesjonalna fryzjerka, makijażystka i nowa sukienka. Wyglądałam naprawdę pięknie. Moje włosy ...

  • Ania i Janek

    Ona miała na imię Ania była szczupłą, niską brunetką o prześlicznych oczach i figurze. On miał na imię Janek - zwykły chłopak (za takie się uważał lecz był ...

  • Prawdziwy przyjaciel XXVIII

    Stałam przed szkołą i czekałam na Tymona. Tak jak powiedział, będzie po mnie przychodził do domu i odprowadzał ze szkoły. To miłe z jego strony, ale przeze mnie ...

  • Wierzyć w ciepło dni. Cz. 25

    - Chyba Ci się w głowie… popierdoliło! – Warknęłam głośno. - Zaraz Tobie się popierdoli tylko nie wiem czy tak zdrowo. – Zadał mi kolejny cios w brzuch pięścią ...

  • Mój Anioł Stróż cz.4

    Ta część powstała specjalnie dla Ciebie :* Z dedykacją dla Milenka:) 4. Leżałam w gabinecie ginekologa i patrzyłam na ekran monitora. Na monitorze znajdował się mały ...

  • Szaleję za tobą 7

    Otworzyłam oczy. Moim oczom ukazał się umięśniony tors. Uniosłam głowę wyżej. Zobaczyłam mojego porywacza. Na tle porannego słońca wydawał się jeszcze ...

  • The experience cz 18

    Rano wstałam bardzo nieżywa, bez humoru i chęci do życia, taka przytłoczona. W nocy śnił mi się Wojtek i urywki z naszego związku. Byłam zła, że znowu pojawił się w ...

  • Perfekcyjna cz.7

    -Hej głupku-przywitałam się, nie chcąc wzbudzać żadnych podejrzeń. -Cześć mała!-powiedział wesoło i zbliżył się, żeby pocałować mnie w policzek na przywitanie ...

  • Dzień który miał duże znaczenie cz.6

    -Kochanie nic Ci nie jest? - krzyknął Maks -Ty szmato to mój facet! - krzyczała niska blondynka. Dziewczyna rzucała się i chciała mnie znów uderzyć, Maks ją odepchnął ...

  • Niewidzialna 4

    Otworzyłam drzwi. Na korytarzu było pusto. Spóźniłam się na pierwszą godzinę. Była ósma pięć. Poszłam szybko w stronę szatni. Zostawiłam tam kurtkę i wyszłam ...

  • To na Ciebie czekałem cz.60

    Od chwili gdy Wojtek z Elizą dosiedli się do ich stolika, Kinga stała się dziwnie milcząca i wyraźnie spięta. Robiła dobrą minę do złej gry, aby niepotrzebnie nie ...