Miłosne - str 248

  • Niezapomniane wakacje cz.13

    Łapcie kolejną część. Sory, że musieliście tyle czekać. ____________ *** Sen Laury *** Nie mogłam długo zasnąć, ale jak tylko mi się udało, przyśniło mi się coś ...

  • Maleńka niespodzianka. cz. 13

    Pan Paweł podniósł z trumny bezwładne ciało dziewczyny... Trzymał ją bardzo mocno, ponieważ chwiała się na nogach.. Kiedy trumna była spuszczana w głąb ziemi ...

  • STALKER • 00

    stalker - , oznacza prześladowcę, osobę śledzącą kogoś. • Masz dobrą pracę, ładny dom w którym mieszkasz razem z najlepszym przyjacielem i dwóch miłych sąsiadów ...

  • Impossible (cz.20)

    Teraz, kiedy to powiedziałam.. od razu pożałowałam własnych słów. Właściwie, nie upijałam się przez niego, przez całą resztę. Jego jedynie chciałam wykorzystać ...

  • Jak jeden podmuch wiatru. Cz.1

    Czarne jak węgiel oczy, wpatrywały się w wystraszoną twarz Patryka. - Jak to chcesz mi powiedzieć, że moja żona zaginęła? no i jeszcze mi powiesz może, że zabrała ze ...

  • Trudna decyzja 19 Oczami Marka

    Obudziłem się rano w sypialni u Majki w mieszkaniu, jednak obok mnie zamiast mojej ukochanej leży naga Agnes -Co jest kurwa!!- Ubrałem spodnie i poszedłem szukać Majki ...

  • Tęsknie za Tobą. Cz 10- ostatnia

    Dni mijały a po tajemniczej kobiecie nie było nawet śladu. Chociaż nie pojawiła się u nas od pięciu dni i nawet nie wiedziałam, czy nadal jest w mieście, ciągle o nich ...

  • Serce do serca | Część 9

    Nie mogę wyjść z zaskoczenia. Nie mogę uwierzyć, że to on! Tyle lat minęło, z dobre sześć. Ależ on się zmienił! Gdybym spotkał go gdzieś na ulicy, w życiu bym go ...

  • Zacząć wszystko od początku cz.10

    Staliśmy przed budynkiem szpitalnym i wciąż nie spuszczaliśmy z siebie wzroku. Nadal trochę się trzęsłam, ale starałam się uspokoić. Przecież nic złego mi się nie ...

  • Dlaczego ?! I

    Dlaczego ….?! Miałem wtedy dwanaście lat. Mama zapytała mnie i Majkę czy coś chcemy. Głośno krzyknąłem, że chcę sok pomarańczowy. Mama wyszła z domu i zamknęła za ...

  • Warto marzyć cz.16-OSTATNIA

    Tak jak każdego dnia wstałam, ubrałam się i umalowałam. Byliśmy z Piotrkiem tak zajęci pakowaniem, że prawie w ogóle nie rozmawialiśmy. A tak poza tym to się nie ...

  • Warto marzyć cz. 4

    Chciałam szybko zamknąć drzwi, ale wsadził nogę pomiędzy drzwi, a futrynę i wszedł do domu. - Czego chcesz?! - wykrzyknęłam mu w twarz. - Ja chcę tylko porozmawiać ...

  • Znaleźć szczęście cz. 19

    Rano obudził mnie budzik. Tak strasznie mi się nie chciało wstawać ale musiałam już niedługo konic roku a ja muszę oceny po poprawiać Wstałam z łóżka, wziełam ciuchy ...

  • Na zawsze cz.10

    Olga zazwyczaj kierowała się zdrowym rozsądkiem. Jednak łamała tę zasadę, jeżeli chodziło o Max'a. Była oddana mu w całości. Zrobiłaby dla niego wszystko ...