Podwójna gra ? Cz.4
Nasz pocałunek trwał krótko. - przepraszam... Na jego twarzy widać było zakłopotanie. - ale nie masz za co. Z reguły nie robię czegoś czego nie chce. Maks się do mnie ...
Nasz pocałunek trwał krótko. - przepraszam... Na jego twarzy widać było zakłopotanie. - ale nie masz za co. Z reguły nie robię czegoś czego nie chce. Maks się do mnie ...
Jak co dzień szłam korytarzem mojego liceum. Nie mam zbyt wielu przyjaciół ograniczam się tylko do znajomych z klasy i mojej najlepszej na świecie przyjaciółki Ali. Znamy ...
Budzę się i w pierwszej chwili nie wiem, gdzie jestem. Kiedy to do mnie dociera, robi mi się smutno. Chyba jednak miałam nadzieję, że powrót do domu był tylko złym snem ...
Były to wakacje 2010roku, mama wysłała mnie na kolonie nad morze. Cieszyłam się bardzo z tego powodu ponieważ u mnie w domu panowała zawsze napięta atmosfera i cieszyłam ...
- Wiesz że cię kocham siostro?- zapytała Suzan patrząc na mnie wesoło. Od zawsze była moją przyjaciółką. Znałyśmy się jeszcze z piaskownicy. Razem bawiłyśmy się ...
- Gdzie ty byłaś?? na korytarzu stoi już Daniel - Na spacerze.. - Tak długo? - A która jest? - 15!! - No i? - Mówiłaś, że idziesz na spacer - No bo byłam na spacerze ...
**Oczami Huberta** - Co powiesz na kolacje? - pytam się mojej żony, gdy po woli kończymy malować przedpokój w naszym nowym domu. - Tak! Jestem głodna i zmęczona! Dobrze ...
Po lewej stronie wyobrażenie Maksa/ po prawej stronie wyobrażenie Nikodema Oczami MAKSA: Skończyłem swoja prace o 16.00. Jestem bardzo wykończony, ale może i zarazem ...
**Oczami Huberta** Leżę już chyba wieczność w naszym wspólnym łóżku z Gosią. Różnica po między nami jest taka, iż ona śpi, a ja przyglądam się jej z zachwytem ...
Dzisiaj ten głupi bal, jak ja nie chcę na niego iść, ale ojciec mnie zmusił. Powiedział, że powinnam zacząć wyglądać jak kobieta, czy on zawsze będzie wypominał mi to ...
Dzień rozpoczęłam wyjątkowo wypoczęta. Włożyłam na siebie malinową koszulkę i dżinsowe szorty. Weszłam do łazienki umyłam zęby, włosy splotłam w warkocz i ...
, , Poprawka w miłości” Jak zwykle dzień zaczął się do dupy. Wstałam wcześnie, bo zawsze kazali nam budzić się przed świtem, żeby wszystko przygotować. Pieprzone ...
Jak mogli tak po prostu sobie pójść? Beze mnie… Mówiła, że go nie kocha, a teraz zostawia mnie dla niego. Mam ochotę się rozbeczeć i wrócić do swojego pokoju ...
Dojście do domu Alana zajęło im około 20 minut. Na miejscu były punktualnie. Alan mieszkał w dużym, ładnie urządzonym domu. Przed wejście stało już parę osób, ale ...