Miłosne - str 252

  • Nowy początek. Cz. 1

    Od dwóch tygodni pada. Pogoda mi nie pomaga z przyzwyczajeniem się do tego miejsca. Ale tłumaczę sobie że w końcu mamy jesień i wszędzie jest pochmurno i pada. Zeszłam do ...

  • Mój Anioł Stróż cz.16

    !6. Trzy tygodnie minęły jak biczem strzelił. Patrzyłam na Szymona z ściśniętym sercem i nie potrafiłam wypowiedzieć nawet słowa. Bałam się. Tak cholernie bałam się ...

  • Impossible (cz.13)

    Rozpoczął się kolejny dzień. Czułam się źle. Strasznie bolał mnie brzuch, dostałam gorączkę, czułam, że zaraz eksploduje mi głowa, podsumowując- tak się ...

  • Bolesna zazdrość. Cz. 3

    , , Zastrzeżone połączenie " - No zauważyłam. Turecki facet… wiesz… gorący… i w ogóle. – Spojrzałam w swoje splecione dłonie, kiedy poczułam jak oblewają ...

  • Psychiatryk cz.2

    Kiedy zmieniała piosenkę w telefonie, ktoś na nią wpadł. Dziewczyna się przewróciła.Otworzyła oczy i zobaczyła smiejaceg, leżącego na niej chłopaka. I to nie ...

  • IN SILENCE -Rozdział 12

    ROZDZIAŁ 12 *LENA* Jak to pomysł z aneksem należy do Janka? Patrzę na Kaśkę bardzo zdziwiona, a ona dopiero po chwili orientuje się, co powiedziała. - To znaczy… ...

  • Nowe życie cz. 21

    Dzwonił Patryk. - no witam, witam moją nową koleżankę. - cześć Patryk- powiedziałam z uśmiechem - co tam u ciebie? Co porabiasz? - odrabiam matematykę- odpowiedziałam ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.36

    **Oczami Natalki** - Znalazł Gosie – mówię wchodząc do sypialni, w której siedzi mój mężczyzna i czyta gazetę. - Kochanie, on znalazł ją już 4 miesiące temu – ...

  • Znaleźć szczęście cz. 14

    Rano wstałam dość szybko. Nie mogłam spać. Ciągle myślałam o tym że Paula mnie oskarży o to że ja to wszystko specjalnie zrobiłam że ustawiłam to spotkanie. Jak ...

  • Na zawsze cz.8

    Następnego dnia Olga wstała wcześnie rano. Za oknem niezbyt ładna pogoda. Dziewczyna zaliczyła poranną toaletę, ubrała się i związała włosy w luźnego koka. Gdy była ...

  • True Love cz. 11

    -... -Pamiętasz może tę sytuację, gdzie kilka chłopaków Cię zaatakowało a na ratunek przybiegł Mateusz? -Tak...Skąd wiesz, że Mateusz? Do czego zmierzasz? -Ten ...

  • Red Tab cz.18

    Siedziałam godzinę w gabinecie Sandersa, który po usłyszeniu mojej decyzji, wykazywał nienaturalne wręcz szczęście. Z entuzjazmem opowiadał mi o kolejnych etapach ...

  • Uzależniona od adrenaliny 2 - rozdział 2

    Zatrzymaliśmy motocykle na skraju polany. Fakt faktem ciężko było je tu przyprowadzić ale nie chcieliśmy ryzykować tym, że po jakimś czasie okaże się, że nie ma ...