Miłosne - str 251

  • My boyfriend's brother | część 1

    Właśnie opuściliśmy razem z Aaronem jego wielki dom, który dostał po rodzicach, kierując się w stronę samochodu mojego chłopaka. Miałam 30 minut do pierwszego wykładu ...

  • Moja

    Rozłożyłam ręce, czując, jak wiatr prześlizgiwał się przez moje palce. Łaskotał. Uśmiechnęłam się, choć zamknięte oczy nie pozwalały zobaczyć niczego innego ...

  • Zakazana znajomość

    Cześć! To moje pierwsze opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość. ;d Mam na imię Sylwia, mam 14 lat i jestem zwyczajną nastolatką. Wydaje mi się, że nie jestem jakaś ...

  • Mój Anioł Stróż cz.3

    3. Tak bardzo chciałem powiedzieć jej prawdę, wziąć w ramiona, przytulić. Nie mogłem znieść jej obwiniania się, łez rozpaczy, poczucia winny. Teraz bardziej niż ...

  • Stalker? (10)

    Huhuhu... 369 słów! Ten rozdział to chyba jeden z moich lepszych! Chciałam tylko powiedzieć, że dzisiaj już chyba nie bedzie rozdziałów, jutro tez nie wiem jak to ...

  • Nieznajoma-Miłośc cz.3

    -Jaki problem?-spytał -No bo.. ja.. ja mam dziecko-szepnęła -Haha dobry żart!-powiedział Bruno -Sylwia się rozpłakała. Chłopak zorientował się, że mówiła prawdę ...

  • Impossible (cz.10)

    Mijały minuty, a ja nie mogłam zapomnieć co się przed chwilą stało. Co musiało się między nimi wydarzyć, że chciał zabić swojego brata, no fakt faktem przyrodniego ...

  • Niespełnione marzenia. cz. 4

    |||, , TO CHYBA NIE JEST PRZYPADEK, ŻE TAK CZĘSTO NA SIEBIE WPADAMY... '' ||| 2 miesiące później... -Julka za moment wchodzimy, jesteś gotowa?- zapytał Nathan ...

  • Otwórz oczy... Rozdział 37

    Rano wstajemy i standardowo zbieramy się do pracy. Już mamy swój poranny rytuał: prysznic, kawa i buziak, śniadanie, podwózka Kuby i podróż do pracy. Nie zdziwił mnie ...

  • Czy coś z tego będzie? 13

    Moja duma mi na to pozwalała. Chciałabym go zobaczyć, ten jego uśmiech. Wedy do sali wszedł on... _____________________________________ Wtedy wszedł on, lecz nie miał na ...

  • Ostra gra - rozdział 27

    – O czym? – Chyba się przesłyszałam. – O miłości, droga Alice. Jednak nie. Mogłabym teraz szybko zmienić decyzję i powiedzieć chłopakom, że wolę śpiewać ...

  • KIJKI

    Coś, co skończyłam przed chwilką. Miłej lektury. Mamuś, to trzymaj się! I dbaj o siebie. Wy dzieci dbajcie o siebie. Teściowo, my zadbamy. Zabieram Ci kłopot z głowy a ...

  • Świat według Suzan cz.17

    Oparłam się o drzewo i wzięłam głęboki wdech. -Przecież nie usiądę teraz i nie będę płakać jak dziecko...-powiedziałam do siebie. -Racja. To nie wyjście z ...

  • Jest-Takie-Miejsce 125

    Ja nie przeczuwam, ja to po prostu wiem. Kuba musi być częścią mojej przyszłości. Myślę, że jedno nie może istnieć bez drugiego. Ani Kuba bez przyszłości, ani ...