Miłosne - str 253

  • Niewidzialna 2

    Kilka minut po północy obudziłam się. Nie mogłam zasnąć, pomimo tego, że rano musiałam wstać do szkoły. Leżałam w łóżku i myślałam. Tak... O nim. O tym, że rano ...

  • Wybacz, ale inaczej nie Potrafię cz.8

    Co ja zrobiłam? Co ja do cholery zrobiłam? oderwałam się od Sławka z mieszanymi uczuciami. Nie byłam pewna, czy powinnam dopuścić do tej sytuacji, by coś zrodziło się ...

  • Zagubiona 6

    Dziś, po przebudzeniu nie miałam mdłości. Pomyślałam, że wirus czy zatrucie pokarmowe mi przeszło. Ubrałam się w czarną sukienkę, dobrałam do niej złote dodatki i ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 9

    - Iv... Iv, obudź się. Jesteśmy na miejscu- Cane delikatnie mną potrząsał. Otworzyłam oczy. Policzek miałam rozpłaszczony na szybie a z ust sączyła się strużka ...

  • Postaraj się poczuć..

    Już wiesz jak kto jest gdy wali ci się świat? Jak wszystko co masz, nagle tracisz, i wszystko inne jest już nieważne. Wydaje mi się że każdy w swoim życiu przechodzi ...

  • In Love With My StepFather Odcinek 36

    - Za miesiąc będzie już cały rok? - zapytałam. Mama skinęła głową. - Podpisze te papiery, pójdziemy do sądu i wszystko będzie już skończone. - Oh, może się z nim ...

  • Miłość to tylko obietnica cz. I

    - A najbardziej w życiu to nie cierpię swojej teściowej – powiedziała Karolina, a ryk wydobywający się z gardeł kobiet siedzących przy tym samy stoliku co ona ...

  • Drabble — Do pary

    — My teraz my — obie zsunęły się z krzesła. Stałam w czarnych koronkowych stringach przed lustrem. Włożyłam biustonosz i starannie ułożyłam piersi. Jedwabna ...

  • Znaleźć szczęście cz 33

    HEJ KOCHANI. BYŁO TYLE KOMENTARZY ŻE AŻ MIAŁAM OCHOTĘ ZROBIĆ WSZYSTKO ABY TA CZĘŚĆ SIĘ DZISIAJ POJAWIŁA. I JAK WIDAĆ UDAŁO MI SIĘ I O TO KOLEJNA CZĘŚĆ. DZIĘKUJE ...

  • The experience cz 20-21

    20. Pogoda była fatalna, ale dzisiaj nic nie było w stanie popsuć mi dnia. Czułam się silna i twarda. Bez ociągania wstałam z łóżka, zrobiłam makijaż, włosy ...

  • Niezgodna I

    Nowe!! Nowe!! Nowe!! Zwariuję zaczynam kolejne opowiadanie a jeszcze 2 nieskończone. No ale cóż muszę, myślę, że się spodoba. Komentujcie, ponieważ na tym opowiadaniu ...

  • Na zawsze razem (smutna historia)

    Był piękny słoneczny dzień Agata z Robertem postanowili pojechać nad wodę, nad jezioro.Pojechali tam w motorem w rocznice swojego związku, chciał zabrać ją tam gdzie ...

  • Uzależniona od adrenaliny - rozdział 29

    Niechętnie wybudziłam się ze snu. Z resztą bardzo przyjemnego snu… ale mniejsza o to. Mając jeszcze półprzymknięte oczy przejechałam ręką po materacu tam, gdzie ...

  • Dlaczego zawsze Ja... cz. 1

    Było piękne listopadowe popołudnie. Na dworze padał deszcz, a jego krople cichutko stukały o okno wybijając cudowną melodię. Siedziałam w domu pijąc herbatę z cytryną ...