Miłosne - str 256

  • Zwyczajne życie nastolatki cz.8

    Witam ponownie, wróciłam. Wróciłam tu, wróciłam do Polski, wróciłam do domu. Nie miałam laptopa. Postaram się pisać dalej! Nie oczekiwałam takiego odzewu na priv, że ...

  • Taniec miłości - prolog

    Ksenia-tancerka, chodząca do szkoły zawodowej Tańca Towarzyskiego i Grupowego. Niska, szczupła blondynka o zielonych oczach. Damian-partner Kseni oraz jej najlepszy ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.61

    ,,Ona nie chce być, taka sama jak ja Nie zna granic i nie zamierza się bać. Nie zatrzyma się, kiedy Ty będziesz chciał Ona nie chce być, taka sama jak ja. (Oooooo) Którą ...

  • Uzależniona od adrenaliny 2 - rozdział 13

    Całowaliśmy się a ona nagle uciekła. Na początku myślałem, że do sypialni, ale ukryła się w garażu. Poszedłem za nią. Stała do mnie tyłem opierając się o ...

  • Bańka mydlana. cz.6

    Tej nocy nie mogłam zasnąć. Wierciłam się na łóżku szukając odpowiedniej dla mnie pozycji. Niestety silniejszy był ogarniający mnie niepokój. Prześladowało mnie ...

  • Nie będę przepraszać. Cz. VII

    Miałam szczęście, zastając dyrektora w domu. Dyrektor był zdziwiony, widząc mnie na progu jego domu, jednak gdy powiedziałam, że chodzi o Fina, pozwolił mi wejść do ...

  • Stalker? (2)

    Ja: Wszystko? Ciekawie się zapowiada... Mimo tego, że tak napisałam to strach mnie nie opuszcza. Kim może być ta osoba? Numer nieznany: Wszystko. Oj, nawet nie wiesz jak ...

  • "Mroczny świat" Rozdział 27

    - Ile?- zapytał chłopak. - Piętnaście gram- wymamrotałam. Podał mi towar, a ja dałam mu pieniądze. Schowałam mały, niepozorny woreczek z białym proszkiem do ...

  • Pamiętnik cz. 2

    23 lipiec 2013 Kochany pamiętniku, miałam wszystko opisać. Już wiem co chciał mi powiedzieć. Chodziło mu, żebym poszła z nim na bal. To miał być niezwykły dzień ...

  • Nic w życiu nie ma za darmo.

    Dziś wszystko się zmienia na lepsze nie mogę w to uwierzyć. Mam na imię Lena mam siedemnaście lat. Długie kręcone błąd włosy które sięgają mi do pasa i niebieskie ...

  • Spróbujmy jeszcze raz cz.3

    Obudziłam się dzisiaj dosyć późno, było to spowodowane wczorajszymi wydarzeniami. Spojrzałam na swoje nadgarstki, na lewym widniał siniak zrobiony przez Kamila. Dalej nie ...

  • 29 marzec - cześć 2

    Dzisiaj ja i Kuba jesteśmy przyjaciółmi. Takimi dobrymi jak dawniej. Spotykamy się, mile spędzamy ze sobą czas. Często dziękuję Mu za to, że nauczył mnie kochać ...

  • Jelonek i Łania cz.1

    Na początku krótka cześć, czemu taki tytuł to pewnie nie którzy wiedzą ;) a teraz zapraszam do czytania :) ******************************** Promienie wrześniowego Słońca ...