Nowe życie cz. 17
Siedzieliśmy dłuższą chwilę i żadne z nas nic nie mówiło. Gdy nagle Damian sie pierwszy odezwał - chciałbym cię bardzo przeprosić za to, że się tak zdenerwowałem ...
Siedzieliśmy dłuższą chwilę i żadne z nas nic nie mówiło. Gdy nagle Damian sie pierwszy odezwał - chciałbym cię bardzo przeprosić za to, że się tak zdenerwowałem ...
, , Spotkanie z zaskoczenia " - Dzień dobry. Nazywam się Ignacy Truszewicz. Zostawiła Pani u mnie CV w sprawie pracy tak? Jako Anestezjolog. Zgadza się? – Oh tak! ...
Wiktoria tak to ja niebieskooka, szczupła, nieśmiała blądynka. Właśnie wyjeżdżam na studia do Warszawy duże miasto mega dużo możliwości po prostu super. Wynajełam ...
NIE WIEM CZY DALEJ MAM PISAĆ O TEJ HISTORII !!! Spence rozluźnił pięść i zakrył twarz dłońmi, pobierając skronie czubkami palców. Rany boskie, jak to się mogło stać? ...
Rozmawialiśmy o głupotach, analizowaliśmy dzisiejszy dzień, popadliśmy w delikatną melancholię. Mówiliśmy prawie szeptem, muzyki prawie nie było słychać, ciszę ...
Około godziny 11 przebudziłam się, na szczęście Daniela nie było obok mnie. Nie chciałam go znać, strasznie mnie zranił, nie wiem czy kiedykolwiek mu to wybaczę ...
Esme: Siedziałam przy stole i dopijałam już zimną herbatę, która zdążyła już ostygnąć. Bez przerwy rozmyślałam o Magdzie i zastanawiałam się, czy nie posunęłam ...
Miesiąc później wracając z rodzinnego rancza umiejscowionego za lasem, Jake już z pewnej odległości zauważył wzbijający się w niebo słup dymu. Gdy dojechał w pobliże ...
No hej! Patrzcie co mam! Trochę mi zajęło, ale jest. Mam nadzieję, że się spodoba. Przepraszam za błędy i miłego czytania
- Mało cię policzek boli? – Byłam wystraszona. Dostawałam aż delirki.- I tak mnie to nie odrzuci. Mam przy sobie ideał kobiecości. Czy to nie wystarcza? Dam ci wszystko! ...
Hej! Jest to moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość. Mam nadzieje, że się wam spodoba i proszę pisać w komentarzach co o nim myślicie. Mam na imię Magda ...
Od tamtej imprezy minął już tydzień. Robert ciągle mnie nachodził. Widać było, że nie odpuści, więc zgodziłam się pójść z nim na kawę. Pewnego dnia przyszedł do ...
O mój Boże moja glowa, nigdy więcej w życiu nie tkne alkoholu. Wczoraj wieczorem stanowczo przesadzilam z Martinem . Nie pamiętam jak wychodził chyba zasnelam, super ze mnie ...
29 marca 2008r. przeokropnie wspominam tą datę. A było to tak.. Pewnie z mojego poprzedniego opowiadania "mega wpadka w windzie" poznaliście moje dwie najlepsze ...