Miłosne - str 258

  • To na Ciebie czekałem cz. 67

    EDIT Sala przesłuchań nie była najprzytulniejszym miejscem na świecie. Szare ściany, stolik, trzy krzesła, lustro weneckie za plecami policjantów i małe, zakratowane okno ...

  • Bo Twoja miłość nie zna granic cz.8

    Oczami ADY: Wstałam dosyć wcześnie, jednak spało mi się wyśmienicie. Pewnie się już domyślacie, dlaczego, to przez mojego Maksa. Każda kobieta ślini się na jego widok ...

  • Moje powietrze

    Dzień jak dzień.znowu dużo nauki , no niestety... Klasa III gimnazjum to nie przelewki. Po ośmiu godzinach w szkole jedyne o czym marzę to znaleźć się w domu i położyć ...

  • Nowe życie cz. 20

    Siedziałm na lekcji i tylko czekałam na jej koniec. Czas bardzo mi się dłużył. Czy próbowałam słuchać tej nudnej nauczycielki i starałam sie cokolwiek zapamietać? ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.70

    ,,Szukamy siebie zawsze nie tam, gdzie trzeba: Przeszłość, przyszłość. A ucieka nam piękno... czego? Teraz trzeba to zmienić, szybko. Nie raz dajemy się dobijać opiniom ...

  • " Historia" - prolog

    Siedzę w samolocie, na uszach mam słuchawki. Jeszcze około godziny lotu i wyląduje w regionie, który kocham. Czasami zadaje sobie pytanie Dlaczego wracam ?. Kiedyś chciałam ...

  • Wierzyć w ciepło dni. Cz. 24

    - Ja sadysta? Oj nie nazwałbym tego w taki bezpośredni sposób. – Uśmiechnął się do mnie łobuzersko. Był pijany. Z jego ust wydobywał się zapach słodkiej tequili ...

  • Zwyczajne życie nastolatki cz.9

    Dostaje na priv wiele wiadomości od 'hejterów'. Rozumiem każdy ma możliwość wyrażania swojej opini, ale podajcie mi przykłady dlaczego...Krytyka jest ok, ale ...

  • Sell i Juss cz. 4

    *Oczami Justina* Musimy poważnie pogadać ? O czym ? - zastanawiałem się przez resztę występu. W końcu zaśpiewałem ostatnią piosenkę i zszedłem ze sceny. Mój wzrok od ...

  • Życie niedoskonałej dziewczyny cz.4

    Pomału otwierałam oczy. Zobaczyłam koło siebie Roberta: -Cześć -powiedziałam cicho i popatrzyłam w okno -Hej. Jak się czujesz? -Nawet dobrze -Widzę że cię rozwiązali ...

  • Tajemniczy Chłopak- cz.3

    Siedziałam w ławce jak wryta. Byłam w ogromnym szoku i dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że w sali zostałam tylko ja, więc otrząsnęłam się, spakowałam swoje rzeczy i ...

  • SPÓŹNIALSKA CZ.10

    Od tamtego dnia minął miesiąc, świeżak wyprowadziła się tydzień po incydencie jaki miał miejsce w mieszkaniu, Mikołaj znalazł jej małe mieszkanie, nie chciała naszej ...

  • Wybacz, ale inaczej nie Potrafię cz.4

    4. Tej nocy nie spałam. Bez przerwy myślałam o tym jak wyglądało by moje życie, gdybym nie zabiła tego człowieka. Myślałam o mężczyźnie, którego zraniłam ...

  • Serce do serca | Część 7

    Lekko prószący śnieg osiada na mojej kurtce, a chłodne powietrze jeszcze bardziej pobudza zarówno mnie jak i moją świadomość. Z każdym krokiem czuję coraz bardziej ...