Miłosne - str 255

  • MIŁOSNE ROZTERKI - 8- Powarzny związek

    Następnego ranka, obudziłam się czując na sobie czyjś wzrok, od razu się domyśliłam że to mój ukochany. Nie otwierając oczu, obróciłam się w jego stronę i rzekłam ...

  • Życie Marty cz. 3

    Marta położyła się spać. Obudził ją sms, zerknęła na telefon, wiadomość od Mariusza : " Mam nadzieję, że nie obudziłem. Chciałem życzyć dobrej nocy. " ...

  • Jest-Takie-Miejsce 136

    Przed rozpoczęciem mszy spędzam z przyjaciółmi same piękne chwile. Kuba nie podnosząc głowy z moich kolan, unosi do góry telefon i pokazuje mi zdjęcia, które przed ...

  • Znaleźć szczęście cz. 17

    Posiedziałam u Pauli, dwie godziny rozmawiałyśmy o wszystkim, śmiałyśmy się i wygłupialiśmy umówiłyśmy się na w pół do ósmej koło parku. Bo jak byłam u niej ...

  • Zostań ze mną cz. 2

    * IGOR * Wracam do domu swoim autem. Zatrzymuję się na światłach i wybieram numer do Krzyśka. - Siema stary. Co tam? - słyszę, już po dwóch sygnałach. - Muszę dziś ...

  • Przyjaźń następnie .. miłość ? cz. 3

    Po powrocie do domu nikogo nie było w domu, co nie było dla mnie żadną nowością ponieważ wiem że moi rodzice pracują bardzo długo. Mojego brata również w domu nie ...

  • Impossible (cz.17)

    Dzisiaj pod wieczór mieli mnie wypisać ze szpitala. Stwierdzili, że nie zauważyli żadnych szczególnych obrażeń. Moja pamięć stopniowo się regeneruje, więc nie ma ...

  • Miłość do nieznajomej cz.2

    Zegar wybijał 19 gdy wszedł do restauracji. Podszedł do kelnera i poprosił o stolik dla dwóch osób. Dostał menu ale na razie wziął tylko wino. Kelner poszedł po ...

  • "Po prostu miłość" cz.2

    Dzisiaj nie poszłam do szkoły, bo źle się czułam. Rodzice poszli do pracy, więc cały ten czas siedziałam sama, a dokładniej mówiąc to leżałam, nie miałam nawet ...

  • "Twój dotyk rozpala" cz. 1

    Proszę o komentarze i ocenę, bo chciałabym poznać waszą opinię. Zależy mi na tym! ;-) Znowu ten cholerny budzik! Brzęczy i brzęczy. Przekręcam się na bok szukając w ...

  • Wilczyca - rozdział 2

    Na wzgórzu stał wilk. Pochłonięty odwieczną modlitwą do księżyca nie zauważył mnie. Podeszłam bliżej ale złamana gałązka mnie zdradziła. Istota spojrzała na mnie ...

  • Wspólna pasja 8

    Trzymajcie kolejną część ______ ***Oczami Rafała*** Tego wieczoru nie zamierzałem nigdzie wychodzić, lecz moja siostra stryjeczna namówiła mnie na imprezę w barze obok ...

  • Rachel cz.24

    W szkole czuję, że Gabriel na każdym kroku próbuje mnie unikać. Nie ucieka wzrokiem, kiedy na niego patrzę, ale omija wszystkie miejsca, w których się znajduję. Wywracam ...