Miłosne - str 254

  • To na Ciebie czekałem cz. 63

    Nikola siedziała w uczelnianym bufecie w towarzystwie Wojtka. Opierając się na stoliku mięła w dłoni papierową serwetkę. Jej oczy były mętne od nadmiaru smutku. To już ...

  • Reakcja chemiczna VIII

    Jak małolatowi motyle bezlitośnie penetrowały brzuch. Roztargnienie i pojawiający się bez powodu uśmiech nie uszedł uwadze funkcjonariuszy z wydziału, a jego samego ...

  • Głupota 5

    – Co? – Nie zrozumiałam tego, co powiedział Kamil. – Nie jestem w żadnym związku i… – Nie jesteś, ale możemy udawać, że jesteś – sprostował, choć dla mnie ...

  • Miłość i przeznaczenie VI

    Rozdział VI - Więc skoro już przeszliśmy na ty to może mi powiesz skąd ta mina zbolałego szczeniaczka i z jakiego powodu to picie? Ktoś Cię skrzywdził? Może mogę ...

  • Bez zgodności do miłości...część 15

    Wieczór bardzo ładny. Na dworze był piękny zachód słońca. Wyglądało to świetnie. Siedziałem z Amber wpatrzony w niebo na tarasie. -Amber, przyszykowałem kąpiel. Masz ...

  • Znaleźć szczęście cz. 8

    Następnego dnia wstałam dość szybko pół godziny przed budzikiem rzadko to się zdarza a dzisiaj wyjątkowo byłam wyspana. Wstałam z lóżka i poszłam do szafy aby po ...

  • Instruktor cz.6

    Przepraszam za taką dużą przerwę w pisaniu, ale nie miałam czasu. ________________________________________ Marek obudził się przy wciąż śpiącej Sandrze. Wiedział ile ...

  • Destiny Love

    To były dni jak wszystkie inne, zwyczajne, samotne. Nic ciekawego się w mym życiu nie działo. Za to moje sny, moje sny były… były dziwne… lecz zarazem szczęśliwie… ...

  • Rachel cz.35

    Witam! Zaczęłam pisać nowego opowiadanie, ale widzę, że jesteście bardziej zaciekawieni dalszym rozwojem sytuacji w Rachel, więc oto ona! :)) Dzięki za czytanie. Czuję ...

  • Serce do serca | Część 2

    Do tamtego dnia uważałem, że już nic mnie nie zdziwi a tu proszę, niespodzianka! Przejrzałem małą samoprzylepną karteczkę koloru żółtego jeszcze parę razy jakbym ...

  • Ta odrzucona i pokochana cz.9

    -Nie przecież to jest nie możliwe, niee..- zaczęłam krzyczeć Przybiegła Karina. - Boże, Julka co się stało? Nie byłam w stanie słowa wydusić, tak bardzo płakałam ...

  • Fałszywa zdrada cz. XIV

    Po raz kolejny zerknął w lusterko. Włoży, rękę do kieszeni. Dyktafon był na miejscu. Denerwował się. Jednocześnie zdawał sobie sprawę, że to ostatnia szansa na to by ...

  • Reakcja chemiczna część IV

    Nerwowo zerkała do zapiekanki. Trochę więcej czasu niż zakładała zajęło jej strojenie się i nie dała rady włożyć jej na czas "Dobrze by było gdyby trochę się ...