Miłosne - str 259

  • Niespodziewana miłość 2 cz.6

    Bardzo was przepraszam za tak długą nieobecność. Niestety mam tymczasowo natłok obowiązków. Praca, rodzina, obowiązki i oczywiście zbliżające się święta. Części ...

  • Dramione. Część 6

    Po wyjściu Dracona zapanowała cisza. Narcyza płakała w rękaw Lucjusza. - Przejdzie mu. - powiedział Lucjusz. - Nie chciałam go skrzywdzić. - Czasu już nie cofniemy, Aaron ...

  • Przeklęty: Brann. Część 1, rozdział 3

    Upokorzona Catriona leżała na podłodze, płacząc cicho. Zaciskając pięści z gniewu i bezsilności, wpatrywała się w kamienny sufit. Łzy obficie rosiły blade policzki ...

  • Drobna pomyłka cz.15

    Z Sali na której leżała Tola, wyszedł lekarz poszedłem do niego, nieźle mnie nastraszyła w domu tym bólem brzucha, miałem nadzieję, że to tylko poważne zatrucie jej ...

  • Ostra gra - rozdział 20

    Na lekcjach Kastiel siedział już z wargą opatrzoną do końca. Nie wiedziałam, kto mu pomógł, ale możliwe, że poszedł do pielęgniarki i wymyślił, że na przykład ...

  • Matka mojego dziecka? części 7

    Rozwiązanie całego problemu leżało w rękach Pattie Cornell. Pattie. Nigdy jej nie zapomniał. Choć w ciągu czternastu lat przez jego życie przewineło się sporo kobiet, o ...

  • STARSZY ZNAJOMY 12

    Jak się cieszę nareszcie wiem że jest moja i mnie kocha. Mam nadzieję że nigdy się nie popsuje między nami. Kocham ją!! Chcę to wykrzyczeć całemu światu... -Chodźmy ...

  • True Love cz. 5

    Nagle ktoś zakrył moje oczy. Byłam zdezorientowana do czasu kiedy nie poczułam pięknego męskiego zapachu. Na sto procent wiedziałam, że to Łukasz. Nie reagowałam, więc ...

  • Ona i on cz. 1

    Był 1 czerwca, sobota. Szesnastolatka blondynka Natalia o pięknych niebieskich oczach siedziała w kuchni popijając kakao z bitą śmietaną i posypką cynamonową ...

  • Wina cz.6

    Witajcie, już jestem:) chociaż nie do końca zdrowa, ale już ze mną lepiej. Z całego serca Wam dziękuję za wasze życzenia powrotu do zdrowia, zarówno te w komentarzach ...

  • The experience cz 10

    - Jak nowa szkoła? – nie wiedziałam jak zacząć tą rozmowę, pytanie o pogodę byłoby już ostatecznością. - Nie jest tak źle, budynek lepszy niż ludzie – spoglądał ...

  • Nowy początek cz.21

    Hej! Oto kolejna część, wiem, że zapowiadałam inny termin dodawania ale trochę mi się pomieszało w życiu. Ale od teraz będę starała się dodawać kolejne części co ...

  • Zawsze będziesz sama!

    Piszę to, ponieważ poprosiła mnie o akurat takie opowiadanie pewna osoba. Będzie ono pełne skrajności i niepewności. ----------------------- Drogi czytelniku. Siedzę w ...

  • Ułóż cichutko do snu

    Niezmierzona chęć bycia potrzebną. Dlaczego chcę abyś nie mógł oderwać ode mnie oczu? Aby każda twoja cząstka ciała łaknęła mojej? Pieprzone romanse. Zalane spazmom ...