! Od Zawsze.. Na Zawsze.. I Aż Po Śmierć..! Cz.15
-Ej ale weź mnie więcej nie bij. -Rzucił ze śmiechem Niko a ja zaczęłam się śmiać. -Przecież to lekko było -Taa lekko, wiesz widać że trenujesz bo jesteś silniejsza ...
-Ej ale weź mnie więcej nie bij. -Rzucił ze śmiechem Niko a ja zaczęłam się śmiać. -Przecież to lekko było -Taa lekko, wiesz widać że trenujesz bo jesteś silniejsza ...
Nasz synek urodził się zdrowy, dostał 10 punktów, kiedy zapytali o imię zgodnie odpowiedzieliśmy Kacper to był najszczęśliwszy dzień w moim życiu, oczywiście zaraz po ...
Obudziłam się a za oknem było już ciemno. Spojrzałam na zegarek który stał na szafeczce nocnej koło łóżka, dochodziła pierwsza w nocy. Z dołu słychać było jeszcze ...
-Hej braciszku! Gdzie masz klucze? -Też się stęskniłem.-odpowiedział czule po czym mnie uściskał. W drodze na ogród powiedziałam że mamy gościa. Dominik zaniósł ...
Hubert w kapturze i rękami w kieszeni wędrował spokojnie, cały czas rozmyślając o tym, czego dowiedziała się Kinga. Chciał jej powiedzieć, chciał być z nią szczery ...
Dryyyyyyyń... !!!! *No nie cholera znowu szkoła! Jest grudzień a ja już mam jej dość... no nic trzeba wstawać. Jest 6.00 a na 7.30 autobus! * Wstałam z łóżka i ...
Nie ma to jak iść samemu przez ulicę pełną ludzi i zakochanych par... To oczywiste, że ja zawsze będę musiała być sama... na zawsze. Miałam raz chłopaka, ale ...
Gdy mama weszła do mojego pokoju, narzuciłam kołdrę na głowę. Światło raziło niczym ogień. Po chwili jednak zmuszona do obudzenia się, przetarłam oczy i ziewając ...
Nasze maleństwo nie jest już takie małe. Jestem już żoną i szczęśliwą matką. Zuza i Maciej jak się okazało po czasie mają bliźniaki, dwie dziewczynki. Jedna ma na ...
----Oczami Roberta---- Nie chciałem się pytać Pauliny co lubi, dlatego kazałem innym aby zbadali wszystko o Pauli i mi dali dokumenty. Wszystko wie moja "ciocia". Na ...
Hejka : Natalia : Już dziewięć dni Jesteśmy w Francji jest super ale musimy wracać ! Przez ten czas sobie coś uświadomiła… JA NAPRAWDĘ GO KOCHAM. Może on mnie też ? ...
Był ciepły, wrześniowy wieczór. Słońce zbliżało się ku zachodowi, czerwonymi promieniami oświetlając budynki Częstochowy. Mieszczący się przy ulicy Cichej Dom ...
Punkt 8 oddałam klucz w portierni, podziękowałam za pobyt i czekałam na Tomka. Już niedługo będę w objęciach mojego ukochanego. Teraz będę mogła mu powiedzieć prosto ...
Następnego dnia Amelia obudziła się jak zawsze o 7.00 nie potrzebowała bowiem zbyt wiele czasu na to aby przygotować się do wyjścia. Wstała przetarła oczy i spojrzała za ...