Miłosne - str 261

  • Nowa Ja (19)

    Siedzę w pokoju Daniela i słucham co mogę a czego nie.. masakra.. Kilka dni temu dopiero co wyszłam, prawie wszystko już pamiętam choć są rzeczy których za bardzo nie ...

  • Zacznijmy od nowa I

    Zostały mi jeszcze dwa dni w moim rodzinnym domu. Ostatnie chwile, które mogę spędzić z rodziną, przyjaciółmi i moim chłopakiem. Będzie mi ich bardzo brakowało, mimo ...

  • Miłość od Podstawówki 3 :)

    Obudził mnie głośny dźwięk budzika, szybko wstałam. Spojrzałam w lusterko, wyglądałam jak jakiś potwór. Poszłam do łazienki się umyć i umalować, założyłam ...

  • The experience cz 15-16

    15. Pogoda dzisiaj była piękna, wpadające promienie słońca do pokoju oświetliły moją twarz. Od razu miałam więcej energii bo w nocy źle spałam, budziłam się co ...

  • The experience cz 8

    Swoje rozmyślania zaczęłam od tego dlaczego byłam nieprzyjemna dla niego, nie zasłużył na to. Fakt, każdemu zdarza się popchnąć kogoś i na pewno nie zrobił tego ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.66

    ,,Przy mnie ta kobieta, która nie będzie narzekać a jej kredyt zaufania dla mnie droższy niż moneta Wiem, nie jestem łatwy, zbyt często neurotyczny wcześniej bardzo ...

  • Trudna decyzja 16

    Od przyjazdu do Anglii jeszcze tak dobrze nie spałam jak tej nocy z Markiem. Jeszcze nie mogę w to uwierzyć że tak się potoczyło to wszystko. Kiedy rano się obudziłam ...

  • "Po prostu miłość" cz.3

    Szliśmy w stronę parku, nastała cisza, więc postanowiłam przejąć inicjatywę i zapytałam: - Co miało znaczyć to przed szkołą, dziś rano? - Chciałem cię za to ...

  • Skatepark - część V

    Szliśmy w kierunku mojego domu, zaczęło się robić ciemno powoli. Szliśmy przez park. Sebastian złapał mnie za rękę, spojrzałam na niego i się uśmiechnęłam. Po ...

  • Bez zgodności do miłości...część 14

    Po nocy picia byłem naprawdę zmęczony. Wstać rano z łóżka, to jak dostać z pantofla w twarz. Głowa mnie bolała niemiłosiernie. To było coś strasznego. Chciało mi ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.64

    ,,Gdy towarzyszy tobie znowu ten gniew Przeszywa ciebie chłód kolejny raz Gdy myślisz ze to już straciło sens Nadzieja narodzi się na nowo w nas...,, Coś było ze mną nie ...

  • Mimo wszystko. 2

    Wszedł do mieszkania, był w totalnej rozsypce. Jeszcze wczoraj był tatą rocznej dziewczynki Marysi, a teraz jest tatą 4 -letniego chłopca. Przez myśl przeszło mu, że to ...

  • Nowa Ja (17)

    *Damian* Czy moje życie mogło stracić sens, tylko dlatego, że straciło osobę, osobę najważniejszą w swoim życiu.. Czy to prawda, że można zakochać się od pierwszego ...