Miłosne - str 264

  • Znaleźć szczęście cz 42

    HEJ KOCHANI BARDZO DZIĘKUJE ZA WYRAŻONE OPINIE WZIEŁAM JE DO SIEBIE I POSTANOWIŁAM ZAKOŃCZYĆ OPOWIADANIE. POJAWIĄ SIĘ GÓRA 5 CZĘŚCI JESZCZE. ALE TO NIE BĘDZIE KONIEC ...

  • Wierzyć w ciepło dni. Cz. 17

    - Możesz przestać się zachowywać jak nienormalny psychol? Jesteś nie logiczny a właściwie twoje czyny. – Udało mi się wyrwać ze stalowego uścisku. - Czekaj! – Znów ...

  • In Love With My StepFather Odcinek 26

    Chciałam tylko zaznaczyć, że treść odcinka może być nieodpowiednia dla niektórych czytelników :) *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* Ssałam ...

  • Perfekcyjna cz.12

    Jaskrawe światło przebija się przez moje powieki. Gdzie jestem? Staram się usiąść i rozejrzeć, ale wykonanie tak prostej czynności wydaje się niemożliwe, ponieważ ...

  • Taniec miłości cz.5

    To co usłyszałam zmroziło mi krew w żyłach.... - Nie źle załatwiliście Damianka- mówi Szymon do słuchawki- no tak, teraz mogę poderwać Ksenie. No co ty głupku ...

  • Życie do góry nogami - cz.42

    Zadzwonił telefon: - Halo? - Cześć to ja Zack. - Aa, cześć - odpowiedziałem przygnębionym glosem. - Widziałes się z nią? - Tak - I jak? Coś wiesz? - Jest gorzej niż ...

  • Fałszywa zdrada cz. XV

    Przebudziła się koło 9, ale czuła się wyspana. Była w dobrym humorze. Sięgała właśnie po filiżankę, gdy ktoś zapukał do drzwi. Poszła otworzyć. W progu ujrzała ...

  • Uzależniona od adrenaliny - rozdział 25

    Dziś rozprawa. Stres zżera każdy centymetr mojego ciała. Jaki Mati dostanie wyrok? Mój umysł tworzył najgorsze możliwe scenariusze. Ręce mi się trzęsą. Nie dam rady ...

  • "Po prostu miłość" cz.7

    Następny dzień, a ja tradycyjnie zostałam w domu, w sumie to naprawdę się dzisiaj źle czułam. Kręciło mi się w głowie, więc nawet nie wychodziłam z łóżka. Około ...

  • Jest-Takie-Miejsce 143

    Nie spuszczam Damiana z oczu. Bardzo wierzę w jego urok osobisty i dar przekonywania, ale nie wiem, czy Kuba zalicza się do osób, na które te triki mogą zadziałać ...

  • Umowa cz.22

    Zaczęliśmy rozmawiać o głupotach, chciałam, żeby się trochę rozluźnił zanim znowu poruszę ten temat, a nie mogłam go tak zostawić. Jest inteligentny, przystojny ...

  • Kryzys cz.12

    W nocy już nie zmrużyłam oka, przewracając się z boku na bok i rozmyślając o tym, co znów poszło nie tak. Nie potrafiłam już nadążyć za wciąż zmieniającym się ...

  • Szczęśliwe zakończenie? cz. 9

    -No więc wyjaśnisz mi o co w tym wszystkim chodzi ? Dlaczego przez tyle czasu mnie olewałaś ? Odchodziłem od zmysłów. -Wiem, przepraszam. Nie chciałam tego, ale tak jakoś ...