Camp Boy ~ prolog
Dziewczyna wraz ze swoją przyjaciółką wyjeżdża na 31 dniowy obóz. Spotyka na swojej drodze wiele nowych twarzy, z którymi się zaprzyjaźnia. Jednak spotyka też wielu ...
Dziewczyna wraz ze swoją przyjaciółką wyjeżdża na 31 dniowy obóz. Spotyka na swojej drodze wiele nowych twarzy, z którymi się zaprzyjaźnia. Jednak spotyka też wielu ...
Siedziała skulona na parapecie i smutnym wzrokiem spoglądała przez okno, po którym spływały krople deszczu. Na podłodze leżały porozrzucane kartki z bloku. Niektóre z ...
**Oczami Huberta** - Kochanie? - zwracam się do mojej ukochanej, gdy trwamy w uścisku. - Hm? - mruczy niczym mała kotka. - Chce ci coś powiedzieć, jako pierwszy. Głównie to ...
***Dzień do wyjazdu*** Dzień przed wyjazdem postanowiłam powiedzieć o wszystkim Damianowi. Nie wiedziałam jak on to przyjmie? Nie jestem pewna jego reakcji? Liczę na to, że ...
Obudziłam się późno bo dopiero o 10. W kuchni pachniało jedzeniem dobrym jedzeniem. Magda stała i smażyła naleśniki. - Cześć Madziu a co to za okazja? - Nauczyłaś ...
----Oczami Pauli---- W pewnej chwili poszłam do łazienki. Zamknęłam drzwi na klucz i wyciągnęłam swoją przyjaciółkę. Usiadłam i zaczęłam się ciąć. Krew leciała ...
W drodze do szkoły miałam zamiar zajść po Edytę. Zawsze po nią zachodziłam, ale napisała mi, żebym po nią tym razem nie zachodziła, bo ona jest już w szkole z Ingą ...
Obudził mnie cholerny budzik, bo zapomniałam go wyłączyć. Jest sobota a ja wstaje o siódmej rano. Poszłam umyć zęby, założyłam strój do biegania i zeszłam na dół ...
-Jej pokój jest prosto. Połóż ja na łóżku –Słyszałam przytłumiony głos taty. Zaspana spojrzałam na Marcina. Niósł mnie na rękach. Odwróciłam głowę i ...
Dni mijały szybko, z nogą było już coraz lepiej... Przyjaciele pojawili się pewnego dnia z wielką niespodzianką i przeprosinami. Coraz bliżej było do kolejnej walki ...
Cały pobyt – najpierw w Dubaju a później w Sydney był najlepszym czasem w moim życiu. Plaża, morze, słońce to idealne połączenie na przywitanie Nowego Roku. Rachunek ...
Nie wiedziałem w tamtej chwili co robiłem. A co robiłem? Całowałem Natalie. No tak, głupi by się domyślał że obydwoje byliśmy naćpani. To było takie chore i denne. Te ...
Zuzia Masakra jakaś. Nogi mam jak z waty, ledwo mogę na nich ustać. Gdybym chciała zwalić winę na „stłuczkę” to wiem, że oszukałabym samą siebie. Dotyk Gabriela ...
*Maja* Po rozmowie z bratem udałam się do swojego pokoju. Wzięłam piżamę i poszłam wsiąść długą kąpiel. Rozmyślałam nad tym co dzisiaj się zdarzyło. Czy to nie ...