Moja miłość (dni następne cz.22)
Nienawidze budzików. Przerywają ci romans z ukochanym łóżkiem. Mały zazdrośnik, a miłość tylko jedno stronna. Co się okazało później. To nie był budzik, ale ...
Nienawidze budzików. Przerywają ci romans z ukochanym łóżkiem. Mały zazdrośnik, a miłość tylko jedno stronna. Co się okazało później. To nie był budzik, ale ...
- Teraz to na pewno musisz mi wszystko wytłumaczyć - Natychmiast naskoczyłem na Natalie - Co Ty tu robisz ?- Zapytała dziewczyna, nerwowo rozglądając się za siebie - Nie ...
Jadłam śniadanie razem z Joe, przy okazji karmiąc Alexis. -Gdzie jest Diana? – zapytał. - W pracy… myślę, że poznała nowego faceta – uniosłam brew. – Rzadko bywa ...
Maj 2023 Nie, żeby nic się przez ten miniony rok nie wydarzyło, była by to zgoła nieprawda, tyle że to właśnie wówczas nastąpił kolejny przełom w pokonywaniu kolejnego ...
**Nikodem** Kocham ją bardzo. Dla niej zrobię wszystko. Niektórzy nie wierzą że się zmieniłem. Ale myślę, że to zrobiłem, a przez co się zmieniłem? Jakby ktoś ...
On: ‘’Gdyby coś mi się stało… tak czysto hipotetycznie, zajęłabyś się nim?’’. Żałuję, że zadałem jej to pytanie. Nie. Nie żałuję. Muszę przecież mieć ...
Rozdział 3. I oto zaczęło się dorosłe życie, bez ingerencji rodziców. Teraz mogli, co najwyżej, zadzwonić i dowiedzieć się, co u mnie słychać. Nie mogli mnie non stop ...
Czułam się dziwnie. Wróciłam do domu. Wcześniej byłam głodna, a teraz... teraz nic nie ma znaczenia.. Powiedział coś dziwnego, z jednej strony cieszyłam się, lecz z ...
Minęły 4 dni, a z Nikodemem ani razu się nie widziałam. Był raz na naszym jednym treningu, ale nic nie mówił. Może się obraził? Nie wiem, może ją coś źle zrobiłem ...
Tak, zostaliśmy parą. Aczkolwiek powiedzieliśmy niewielu osobom. Nasze randki odbywały się u któregoś w domu. To przeze mnie. Bałam się, że Patryk się dowie. Pomimo ...
*** ROZDZIAŁ 3/3 * Próbujesz się choć trochę uspokoić, lecz nie jest ci to dane. Pan pochyla się bowiem nad tobą i całuje. Jednak nie w usta. Zaczyna lizać ci piczę ...
Mam dość. Idiota zapytał się o związek studentki i wykładowcy. Nie będę słuchać tych bzdur. Odsunęłam gwałtownie krzesło i bez słowa wyszłam. Usłyszałam tylko a ...
Obudził mnie okropny ból głowy. W ustach miała pustynię, a wczorajszy wieczór był dla mnie jedną wielką niewiadomą. Nagle uświadomiłam sobie, że dziś jest piątek i ...
Po Damianie widać, że jest zdenerwowany. No to pięknie, on miał się o niczym nie dowiedzieć. - co to jest?- spytał mega wkurzony aż się wystraszyłam. - to może ja was ...