Miłosne - str 265

  • Warto marzyć cz. 3

    Do kawiarni wszedł mój były. Miał na imię Michał był mega przystojny, dobrze zbudowany, czarne włosy, zielone oczy. Ciężko mi to wspominać... Ale wam trochę opowiem. A ...

  • Życie nastolatki cz.6

    - Ał no dobrze przepraszam. Co robisz na śniadanie ? - zapytał - Jajecznicę. - Pomóc ci ? - Już skończyłam, ale możesz rozłożyć talerze, a ja pójdę obudzić Emile ...

  • Skubnij tęczy cz. II

    Bonjour! Mili moi, pozytywne komentarze i liczba wyświetleń części pierwszej tak mnie zmotywowały, że siadłam, napisałam i oto jest fragment drugi. Jeśli znajdziecie ...

  • Kryzys cz.15

    Leżałam skulona na wielkim małżeńskim łóżku, dokładnie tak samo jak wtedy w łazience, gdy wyszło na jaw, że za kilka miesięcy będę mamusią. Byłam dokładnie tak ...

  • To nie bajka #44 Epilog :)

    Niedługo termin porodu Martyna ma coraz większe zachcianki, które oczywiście spełniam. Niedługo przyjdzie na świat nasze maleństwo. Tak się cholernie cieszę. Właśnie ...

  • Jest-Takie-Miejsce 190

    Chwytam jego rękę, a on pomaga mi się podnieść. Damian sięga z półek nasze torby i wystawia je na korytarz, na którym czekam już sporo osób. Patrzę na Kubę, nie ...

  • Spróbuj mnie pokochać - 1 -

    Moją pierwszą myślą było zdziwienie ironią losu. Jeszcze nie tak dawno Joe tłumaczył mi, że mama nie chce, bym powtórzyła jej błędy. Zaszła ze mną w ciążę, gdy ...

  • Jakoś na pewno Cz.5

    Nastała Sobota . Po ciężkiej nocy Nicola ledwie wstała z łóżka o godzinie 12:40 . Usiadła na krześle . Włączyła telefon . 30 sms . 40 nieodebranych połączeń od ...

  • Miłość do nieznajomej cz.6

    Dwa miesiące później... - Tato, chodź idziemy na ten lunch. - zawołał Mariusz wchodząc do gabinetu. - Już, tylko wezmę marynarkę. - Będzie ci za gorąco. Choć był ...

  • Szkoła tańca część 6

    Po zamknięciu drzwi wyskakuję z ubrań i idę pod prysznic. Ta lambada tak mi się spodobała, że nawet nie wiem, że tańczę. Dłonie w powietrzu tak mam ułożone jakbym ...

  • Tylko Ciebie Chcę cz.5

    Gdy tak leżałam i ogladalam z dziewczynami film dostalam smsa od siostry, napisała, ze mi zazdrości tego, że ja jestem tu i świetnie się bawię podczas, gdy ona musi ...

  • Inna cz7

    -Nie bój się jestem tu z Tobą- powiedział Grzesiek otaczając Amelię swoimi ramionami. Już po chwili dodał- pójdę zobaczyć co to takiego - Uważaj na siebie- szepnęła ...

  • W poszukiwaniu szczęścia.

    Ania to dziewczyna bardzo samotna- taki typ szarej myszki. Nigdy nie przywiązywała uwagi do swojego wyglądu i to było przyczyną dokuczania ze strony rówieśników. W swojej ...

  • Księżniczka....cz.11

    Tą część chciałabym zadedykować autorce opowiadania, które podbiło moje serce. Mowa tu o NIEjestemBARBIE, która ma dzisiaj urodzinki. Więc jeśli to czytasz to ...