Miłosne - str 249

  • Jeszcze nie wszystko stracone...2

    Nagle wszystko mi się przypomniało...Wszystkie wspomnienia dawnych lat wróciły. Moim sąsiadem okazała się moja dawna miłość ze szkolnych lat. Jeszcze jako małolata się ...

  • Życie niedoskonałej dziewczyny cz.8

    Gdy wyszedł zaczęłam płakać bo ja naprawdę nie chce z nim mieszkać. Z panem prezesem ma mieszkać jakaś dziewczyna z domu dziecka która próbowała się zabić. Po ...

  • Otwórz oczy... Rozdziały 21-24

    Nadrabiam :) Już prawie jestem na bieżąco. Przesyłam kolejną dawkę opowiadania. Czekaliście? :* Rozdział 21 - Widzieliście?! Wygraliśmy!! Krzyczy Kuba biegnąc do Nas po ...

  • Kochaj mnie cz.6

    -Eryk, co ty robisz? Wczoraj chciałeś mnie odesłać do domu, w nocy chciałeś, żebym z tobą spała, a teraz?- położył się obok mnie i patrzył w sufit -Nie wiem, co ...

  • Pamiętnik Rosie Jenner | [Rozdział 1]

    ~~~~~~ Rozdział 1 ~~~~~~ -Rosie, Rosie, no już, obudź się! Wstawaj, bo prześpisz pierwszy dzień w nowej szkole. - I co z tego? Harry daj mi spać, proszę - mruczę i znowu ...

  • Czy aby tylko przyjaźń ? (cz 2. )

    " otarłam łzy i poszłam się pakować " Pakowanie ubrań kosmetyków obuwia i tego typu rzeczy nie zajęło mi jakos dużo czasu. Około godziny 20 dostałam SMS od ...

  • Zagubiona 8

    Obudziłam się z mdłościami i bólem głowy. Szybko pobiegłam do łazienki i pochyliłam się nad toaletą, jednak nic się nie działo. Wygląda na to, że mój żołądek ...

  • "Po prostu miłość" cz.6

    Obudziłam się i czułam jak pęka mi głowa. Rozejrzałam się wokoło, na podłodze leżały nasze ubrania. Nie wiedziałam, co robić, zaczęłam po prostu panikować ...

  • Wina cz.4

    Ciąg dalszy:) mam nadzieję, że przyjmiecie ją równie dobrze.Dziękuję za wszystkie komentarze. :D:D One bardzo motywują. Teraz również, proszę o komentarze.:*:*:* Ps ...

  • Życie niedoskonałej dziewczyny cz.12

    ----Oczami Pauli---- Nie chciałam dalej tego słuchać, dlatego szybko poszłam do pokoju. A co jeśli ona tu zamieszka? Ona mnie zniszczy. Robert tego nie wie ale Kasia i ja ...

  • Totalna pomyłka cz.12

    Treść listu była następująca : ,,Witaj kochanie , przepraszam cię , że nie mogłem zostać , ale twój tata poprosił mnie , żebym pojechał z nim do kliniki . Wie o nas ...

  • "Niepewność" część 4

    Przeszliście samych siebie:) aa ja tak jak obiecałam dodaję kolejną część:D! miłej lektury! Ps. kolejna pojawi się jeśli będzie 16 komentarzy:) wieeem, że sęp ze mnie ...

  • Życie do góry nogami - cz.29

    Wziąłem telefon do ręki i przeczytałem treść sms-a: "Cześć, tutaj Zack, chciałbym z tobą pogadać, bądź jutro po szkole w parku” Kilka razy z niedowierzaniem ...