Miłosne - str 247

  • Jest-Takie-Miejsce 137

    Przed całkowitym popadnięciem w rozpacz ratuje mnie Krzysiek, który akurat wychodzi ze swojego pokoju. - Już jesteś? – zagaduje mnie, a ja się odwracam w jego kierunku i ...

  • Ostra gra - rozdział 25

    U Kastiela nie siedziałam za długo, bo mimo iż wiedziałam, że dostanę niezły opierdol od rodziców, to gdyby została tam jeszcze dłużej, z pewnością byłoby jeszcze ...

  • Życie do góry nogami - cz.12

    Na to pytanie, mama wybuchła jeszcze większym płaczem. - Chodź położysz się, odpoczniesz – powiedział do mamy tata, po czym zaprowadził ją do sypialni i za chwilę ...

  • Śnieżka - Rozdział 1

    Na auli panuje gwar. Profesor od dobrych kilku minut próbuje uciszyć rozhulane towarzystwo, które nie potrafi się zamknąć. Koniecznie muszą pochwalić się swoimi punktami ...

  • Jest-Takie-Miejsce 129

    Zwariował. Kuba naprawdę już do końca zwariował. Stoi półnagi, a łobuzerski uśmiech nie znika mu z twarzy. Chyba próbuje zrobić na mnie wrażenie swoim wyglądem. Nie ...

  • Drobna pomyłka cz.3

    Kilka minut po 17, oddałem swój identyfikator dziewczynie z recepcji, z kieszeni spodni wyciągnąłem kluczyki miałem je w jednej ręce, a w drugie trzymałem deskorolkę ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.63

    ,,Wiatr śpiewa melodię, szczerze, nie znam jej Miedzy nami rwąca rzeka uczuć Ja jeden, ty drugi brzeg Ja lewo, ty prawo Ja biała, ty czarna A szarości jak inne półśrodki ...

  • Warto marzyć cz.15

    *TYDZIEŃ PÓŹNIEJ Wstałam dzisiaj bardzo wcześnie. Za oknem było jeszcze ciemno. Wykonałam poranną toaletę, ubrałam się w miętową sukienkę z białymi wykończeniami ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 4

    Po raz kolejny przyłożyłam żyletkę do mojej ręki i po raz kolejny ją odłożyłam. Nie mogę tego zrobić, nie mogę się samookaleczać. Odłożyłam żyletkę i usiadłam ...

  • Zmiany cz.1

    '' OMG!! Kto do cholery odsłonił te zwalone rolety, ehhh...’’ Zakryła twarz poduszką, by odgrodzić się od promieni słonecznych wkradających się do pokoju ...

  • Jakoś na pewno Cz.4

    Oczywiście Nicola nie poszła do szkoły bo po co. Wstała po 10:00. Ubrała czerwoną sukienkę na ramiączkach a do tego bolerko. Postanowiła zrobić niespodziankę Mateuszowi ...

  • Gdy szukamy siebie...cz.2

    Byłam przekonana że nikt, ani nic nie może zniszczyć naszego szczęścia. Myliłam się. Po ponad dziesięciu latach bycia razem, zauważyłam że zaczęliśmy się od siebie ...

  • In Love With My StepFather Odcinek 9

    - Nie odchodzę na zawsze... Będę u Seleny przez kilka dni, a kiedy poczuję, że jestem gotowa, wrócę. Po tych kilku chwilach wróciliśmy do klasy, gdzie Joe dokończył ...

  • "Trzy metry nad niebem" cz.1

    Szłam w kierunku boiska, na którym często spotykałyśmy się z dziewczynami na "pogaduchy”. Zwykle, gdy tam przychodziłyśmy, grał Michał ze swoimi kumplami. Często ...