Miłosne - str 241

  • Impossible (cz.7)

    Te 2 dni minęły bardzo szybko. Nadszedł czas, żeby wrócić do szkoły. Leniwie wstałam z łóżka i niechętnie doczłapałam się do szafy z ubraniami. Wyjęłam czarną ...

  • Po prostu miłość. (cz. V)

    Czekał już na mnie. Wsiadłam do samochodu i odjechaliśmy. -Gdzie jedziemy ? -Niespodzianka. Cały weekend nie będzie nas w domu. -Ale ja nic nie mówiłam rodzicom. Będą ...

  • W świecie kłamstw rozdział 4

    - Nie – powiedział twardo, łapiąc ją za ręce. Spojrzała na niego zdumiona, przygryzając wargę. – Połóż się, maleńka – puścił jej oczko, oblizując wargi ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.13

    Wyciągnęłam telefon z kieszeni, chcąc zrobić zdjęcia, ale było na tyle ciemno, że z tej odległości bez flesza było to niemożliwe. A że flesza włączyć nie mogłam ...

  • Cała prawda.

    To moje pierwsze opowiadanie. Proszę o wyrozumiałość. :) Pewnego niezbyt słonecznego dnia szła sama po asfaltowym chodniku. Szła tak już dobre piętnaście minut, więc ...

  • Ostra gra - rozdział 14

    – Znowu się spotykamy – odezwał się, poluźniają uścisk na moim nadgarstku. – Jak widać. – Nadal utrzymywał ostry ton głosu. – Teraz ją puść. Znowu się ...

  • Ostatnia chwila

    Ona zapracowana, młoda, samotna matka 4-leniego Franka, szuka prawdziwej miłości. On trochę starszy, ambitny dyrektor w firmie ojca, bawidamek, nigdy nie był w poważnym ...

  • Jest-Takie-Miejsce 146

    - Pogięło cię??!! – wypalam szybko, żeby przepadkiem nie przyszła mu do głowy choćby najmniejsza myśl o tym, że się zawahałam. Czyli naprawdę, naprawdę całe to ...

  • Przypadki Julii Adamskiej cz.1

    Zaspałam do pracy. Znowu. Jak oszalała biegałam po mieszkaniu w poszukiwaniu kluczyków i drugiego buta. Klęłam, na czym świat stoi. Oczywiście to moja wina już dawno ...

  • Życie to sztuka cz.3

    Artur. Artur. Artur. Moja głowa ciągle jeszcze przetrawia tę informacje. Kiedy go zobaczyłam, pomyślałam, że to żart. Ale jednak nie, pomocnikiem trenera jest Artur ...

  • Czy można się zmienić ? cz.24

    Stali na przeciwko siebie przed wielkim budynkiem i mocno trzymali się za ręce. Czas rozstania wydawał się dla nich trudniejszy niż przypuszczali. Chociaż każdy z nich ...

  • Wspólna pasja 2

    Witajcie kochani. Miło, że moje kolejne opowiadanie się wam spodobało. Ten fakt bardzo mnie cieszy. Przyszedł czas na kolejną część. Życzę miłego czytania ...

  • Cienie miłości cz.1

    Spoglądam sennie na zegarek, odliczając wolno płynące minuty. W dłoni ściskam ciężką torbę z książkami. Myślę, co będzie dalej, jak potoczy się mój los. Jestem ...