Życie do góry nogami - cz.22
Obudziłem się i przy łóżku stał już lekarz. - Za godzinę ma pan zabieg – powiedział. - Dobrze- odpowiedziałem zaspany. Jejku to już dziś. Przez to całe zamieszanie ...
Obudziłem się i przy łóżku stał już lekarz. - Za godzinę ma pan zabieg – powiedział. - Dobrze- odpowiedziałem zaspany. Jejku to już dziś. Przez to całe zamieszanie ...
W oczekiwaniu na tworzącą się nową opowieść wrzucę coś, co napisałam dość dawno temu. W zimowy, styczniowy wieczór Tamara siedziała przed komputerem, rozmawiając ...
To moje pierwsze opowiadanie na tej stronie, więc proszę o wyrozumiałość. Piszę z telefonu, ale postaram się uniknąć błędów.Miłego czytania :) ...
Wiatr rozwiewał mi włosy, a ja po prostu się śmiałam. Co to za cudowne uczucie. - Jest świetnie! Ale jedź ostrożniej! - krzyknęłam. - Nie słyszę, bo jadę zbyt szybko ...
Oczami Blanki. Obudziłam się w białej sali i poczułam ukłucie w sercu, wiedziałam, że przez moją utratę przytomności Bartek i Kamila są już małżeństwem. Łzy ...
Na samym początku chciałam przeprosić za błąd z cz. 1 w tytule. Miał tam być "?", ale jakoś mi się nie zrobił przez co opowiadanie nie zgrało się z tytułem ...
Był piątek, więc w sumie mnie to trochę cieszyło, a trochę przerażało. Wiedziałam, że dzisiaj muszę skończyć z Kamilem. Musiałam, chociaż bardzo tego nie chciałam ...
Godzina tylko godzina dzieli mnie żeby opuścić te mieszkanie. Od wczoraj i od tego beznadziejnego wieczoru nie widzialam Alexa. Rano słyszałam jak wyszedł i jeszcze nie ...
Kochany pamiętniczku! Dzien 22.06.14r. godz.12;00 Nie uwierzysz mi, ale około siódmej godziny obudziłam się w tej cholernej łazience z okropnym bólem pleców. Była gdzieś ...
Oto kolejna część. Życzę miłego czytania. Rodzice nie wiedzieli że przyjeżdżam, kiedy pojawiłam się w domu byli bardzo zaskoczeni. Powiedziałam że chciałam zrobić ...
Cały wieczór siedziałam z Mikołajem i rozmawialiśmy o przyszłości.Kocham go bardzo i wybaczę mu wszystko, no pawie wszystko. Będziemy mieli dziecko i co ja powiem ...
W głowie dalej zastanawiałam się skąd on wiedział że tu jestem. Stałam tak przed nim i nie wiedziałam już co mówić ani robić. Nie chce się przecież z nim kłócić ...
Kwiecień trzy lata później Wpadło mi w ręce zdjęcie, wspomnienia wróciły z podwójną siłą. Fotografia, na której jest Daniel i ja na jego barkach. Miało być tak ...
Z kawiarni poszłam z Kamilą do bidula. Pani Ania poszła do domu. Chłopaki jak obiecali tak byli przy mnie choć nie mogli mi towarzyszyć na rozprawie czułam że są koło ...