We meet again | część 1
- J-Justin? – wyjąkałam. Chłopak od razu wstał a ja rzuciłam mu się na szyję. - Aliss.. – wyszeptał w moje włosy i zaciągnął się ich zapachem. – Tak bardzo ...
- J-Justin? – wyjąkałam. Chłopak od razu wstał a ja rzuciłam mu się na szyję. - Aliss.. – wyszeptał w moje włosy i zaciągnął się ich zapachem. – Tak bardzo ...
Patrzę na mamę i na Jolkę i w pośpiechu wychodzę z kuchni. Klikam zieloną słuchawkę i radosnym głosem mówię: - Halo? Zamykam się w łazience i siadam na krawędzi ...
Tak nam minąc cały wieczór i zbliżała się 22... -To ja już chyba muszę iść. - powiedziałem smutny -Nie musisz mam inny pomysł. - odparł zagryzając warge. -Jaki ...
Treść tego opowiadania jest przeze mnie wymyślona. Natalia była z Tomkiem już od dawien dawna. Nieraz znajomi nazywali ich małżeństwem. Było ciepłe, wrześniowe ...
Kuba wszedł do domu potykając się o jakieś pudła i torby, po jakimś czasie domyślił się że są to... jego rzeczy. Ale jak to? Zdziwił się bardzo, wszedł do kuchni ...
Miało być w niedzielę ale już dziś dodaję kolejną część mam nadzieję, że się spodoba. " - Do tej pory byłem twoim przyjacielem, ale teraz chciałbym być kimś ...
Sobota rano, w domu kompletna pustka, rodzice z małą pojechali do babci na weekend, a Krystian pojechał z kumplami za miasto, bo w końcu długi weekend. Wstałam i od razu ...
Z góry przepraszam, że tak długo nie dodawałam nowej części ale miałam małe problemy zdrowotne i nie miałam siły nic pisać. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ...
To moje pierwsze opowiadanie :) Wszystko zaczęło się we wrześni... Na początku pisaliśmy na facebook-u, niby niewinne rozmowy, pisaliśmy ze sobą prawie codziennie. Niby o ...
Wybiła godzina 20, Blanka była już gotowa na spotkanie ze swoim chłopakiem (Kacprem). Nagle zadzwonił dzwonek, poszła otworzyć drzwi. To był on, przystojny blondyn z ...
- Pięknie to wygląda prawda? - zapytałam Filipa siedzącego obok mnie na dachu starej chatki stojącej od dawien dawna nad brzegiem jeziora. Słońce chyliło się ku ...
Obiecałam sobie, że nie będę płakać i tego zamierzam się trzymać. Staram się jak mogę, nie okazywać burzy, którą Kuba wywołał w moim sercu. Przestał mnie cieszyć ...
Nagły grzmot przeszył ciszę nocy rozświetlając także ciemność, a dziewczyna zbudzona z niespokojnego snu otworzyła naraz oboje oczu. - Znowu ten sen to znowu on ...
Od tamtego zdarzenia miną rok mam już osiemnaście lat i nadal nie mam chłopaka no znaczy mam kogoś dla kogo jestem "tą jedyną" ale jak dla mnie jest tylko ...