In Love With My StepFather Odcinek 17
Jeśli dostanę 5 komentarzy, pojawią się trzy następne odcinki. :) *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*- Selena spojrzała na mnie. -Uhh... - Posłuchaj, jestem śpiąca... Byłoby ...
Jeśli dostanę 5 komentarzy, pojawią się trzy następne odcinki. :) *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*- Selena spojrzała na mnie. -Uhh... - Posłuchaj, jestem śpiąca... Byłoby ...
Uwaga, uwaga. Nie jest to nic nowego, co napisałam. Prawdę mówiąc, te rozdziały mają już kilka ładnych lat. Motyw jest tu podobny do tego, który był u Rose i Ryana - to ...
Hej wszystkim. dziękuję za wszystkie komentarze i łapki w górę. jesteście kochani :* Siedziałam sobie właśnie na mojej ostatniej już dzisiaj lekcji gdy nagle poczułam ...
Monika wyjrzała przez okno. Był piękny wrześniowy dzień. Cieszyła się, że niedługo kończy pracę i będzie mogła wyjść na zewnątrz. W pewnej chwili usłyszała ...
Następnego dnia rano obudziłam się dość wcześnie, zaparzyłam kawę ubrałam się w dresy i turkusową koszulkę, włosy związałam w koński ogon. Popijając czarny trunek ...
Następnego dnia dziewczyna wstała dość późno ponieważ zegar wskazywał już godzinę 10.30 w pierwszej chwili Amelia zerwała się z łóżka i zaczęła biegać po pokoju ...
Przebudziłam się koło jedenastej. Gdy otworzyłam oczy zobaczyłam uśmiechniętego Nikodema patrzącego na mnie. - Cześć Maja. -przywitał się - Heej. -odpowiedziałam ...
Rano miałam dość dziwną pobudkę. Gdy spałam poczułam że łóżko się dziwnie rusza. Odwróciłam się na drugi bok i pomału zaczełam otwierac oczy. jak już były ...
Dziękuję za komentarze te pozytywne i też negatywne. Jak mówią " człowiek uczy się na błędach " :) Dzisiaj postanowiłam napisać kolejną część, mam ...
W drzwiach stał Alan. - Wejdź – odparłam. - Co tu robisz? - Fajnie się nam wczoraj rozmawiało, więc postanowiłem, że cię odwiedzę. Zdziwiło mnie to nieco, ale w sumie ...
Gdy obudziłem się po południu, zobaczyłem pewnego smsa. Był on od Ally. Napisała: " Hej Max, słyszałem o wszystkim i wiem że już jesteś w domu, czy moglibyśmy ...
To już dziś, wieczorem spotykam się z Artkiem. Jestem z tego powodu zadowolona. Jestem ciekawa co takiego wymyślił, pytałam go o to jednak nie chciał mi nic powiedzieć ...
Czytasz na własną odpowiedzialność! *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_* Przez kilka kolejnych dni, unikałam zarówno brata jak i Krystiana. Stał się on częstym bywalcem w naszym domu ...
Dzisiaj jadę z Anką do stolicy. Dawno jej nie widziałam..Od jej ostatniej kolacji minęło już trochę czasu. Na tyle dużo żebym zdążyła się ogarnąć. Wstałam dosyć ...